Din diye bişey olmasaydı insanlar daha mutlu olmaz mıydı?

Valla ben dinsiz olsaydım daha mutlu olurdum. Her konunun ucu başı var ama bizim dinin başı sonu yok aşırı derecede bölünmüş ne doğru ne yanlış kim hakkı konuşuyor kim şirk belli değil. Bir tarafta cemaatler bir tarafta kurandan din öğrenilmez vs evliyaları okuyun bilmem ne, bir yandan tasavvuf ehli bilmem ne?

Aşırı derecede kafa karışıklığı ve dini takıntılara sebep oluyor ve zaten bir çok çelişki var. Dinler olmasaydı insanlar daha mutlu olurdu bnce.

Güncellemeler
1 yıl
Güncelle
Güncellemeler
1 yıl
Heyyyyyy
Din diye bişey olmasaydı insanlar daha mutlu olmaz mıydı?
Cevapla