AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
sen kürtleri sevsen ne olur sevmesen ne korkak çocuk böyle bir görüşte olduğunu bilse zaten çoktan koyar tekmeyi pisliksin
Hayatta aklima bole bir soruyla karşilaşacagim gelmezdi teroristi nasil sevdin 😀
Valla dışardan bakınca insana benzıyordu insan sandım bende ama bır baktım ki it çıktı :/ böyle oldu işte :)
Cok sacma bisey olmus ;)
vallaa üniv ortamında herşeyden var kı kürtlerden bol bol var kınama gelır basına :):):)
Boyle bir kınama gelmez isallah benim basimdan fetoscu olsun ama pkk olmasin ☺
Eğer Türk değilsen git evlen ama Türksen evlenme ırkını sev. Kekolar kolekşın :D
Türküm allahıma bın şükür
Irkını sev
Severım , kurban olurum canımı verırım bu ırka :)
kekolar collection yaz da feyszbuka gör kodumun danalarını
hahhaa bkıyorum cok ıyı ya :D
zalımlar collection var bide ona da bak çocuüğuna yazık değilmi ırkını sev fakir bile olsa Türk olsun çocuğun
güldürüdüğün için teşekkur ederım :):):):) ıkısınıde artık sıkı takip edicem :d
et et de nefret et şunları öüğrenç insanlar bee yazık değilmi sana
Kürtleri sevmiyosun ama sevdigin cocuk kürt... Nasil bir celiskidir bu ya? 😳
Kürt oldugunu bılmıyordum bir gün bı baktım kı çocuk kürtmus onu geçtım bıde pkklıymıs. Ben tabı şok
Ya kürt olmasini gec orasi sorun olmamali bence. Insan insandir. Cok milliyetci kürtlerde var. Ama pkk isi biraz kötü yaa 😳 biraz da degil bayagi kötü
hah sımdı aynı dılı konustuk.
Valla ne diyim ki aradaki sorun büyük bayagi. yani hafife alinacak bisey degil. Bide abin askermis... Dedigim gibi kürt olmasi hic sorun degil ama pkk isi sorun. Baktin olmuyo bence uzatmaya gerek yok.
Ben senin yerinde şu an şu dakika bitirirdim ama şu da önemli sen hangi görüşü savunuyorsun
Kemalistim. En bastan bılseydım yaklaşırmıydım hiç
Kesinlikle olmamalı bence
vazgeç sen ona layık değilsin hak etmiyorsun onu. ırkçılığın sana kalsın ve git kendin gibi kürtlerden nefret eden bir türk bul. kimsenin senin sevgine ihtiyacı yok
Sevmiyorum demişsin bir tanesine aşıl olmuşsun :D Hee mına !
kaderın cilvesı. Öğrendıgımde hersey ıcın cok geçti
ben de Kürdüm kimseye zararım yok ne ırkçı bir insansın yahu ayrıca her kürt pkklı terörist değildir bunu unutma kurtul ön yargılarn dan
Kürtlerdir ki sizi anadoluya alan ve anadoluya yerleşmeniz için gereken savaşta size yardım eden. Mervani kürtleri selçukluya binlerce asker vermeseydi zor alırdınız anadoluyu. Biraz tarihi bilgi edinin sonra sevmiyoruz diyin
töbe estafurulahh yarabbım. Ya kardeşim kürt olmasını geçtım dıye yazmısım ya oraya okuyunda gelın yeter be. Pkk destekçısı ve ben asker ailesıyım. Kapiş
O zamanlara birşey diyemeyiz sağolsunlar fakat şu an ülkeyi bölmeye calisiyorlar sorun bu
ülkeyi bölmeye çalışanlar onlar değil, bu düşüncelere sahip olan sizlersiniz. o dönemde aynı cografya da eşit şartlarda yaşanırken şuanki şartları göz önüne alırsan sevinirim brader. memurlar bile gelmediği için zorunlu şark görevi getirilen bir ülkedeyiz
valla bn 20 yasımdayım sımdıye kadar dısarda bısey konusup böluculuk yapmadım yapanlara git söyle , bız onlarla hıc kardeş olmadık siz sadece kendınızı kandırıyorsunuz
Vatana ihanet varsa olmaz o iş kardeş.
doğrusun be kardeş :/
Özelden atsana bana benim sevgilimde kürt ben türküm
Yol yakınken dön geri, yapma böyle bir şey ! Hem kendini ziyan edersin hem aileni
onu ordan kurtarabileceğini düşünüyosun ben de zamanında aynı böyle bir kızı sevdim ama yok imkansız direk vazgeç emeğine yazık
Bendensın demek. Vazgeçmezler kı bunlar bırbırlerıne çok bağlı kürt olmasıda sorun değil pkk destekçisi olması yıktı benı
evet gözleri kör olmuş onların başka bişey görmüyor asla güvenemiyorsun gelecekle ilgili. beni siyaset kadar sevmedi kız ya yoksa ben onu nasıl seviyodum anlatamam. tek yol onlardan uzak durmak yapıcak bişey yok
çekicen resti sevmicem dicen kendine olcak bitcek başını yakma şunlara gelin gidip
Valla doğru , gelin gidilir mı çiğ çiğ yerler adamı
yakma gençlini başını aşk olmaya bilir bu hislerin ne kadardır seviyorsun ne zmandır tanısıyonuz
Kürt olmasi bir şey degilde bdp ne ya? Hönk. Pkklı adamla ne işin olur
Irkçıyım deseydin yeterliydi ne oldupunu anlardık zaten
yorumu okumadan kürt baslıgını okudumda geldım demek yeterdi. olayı anla öyle yorum yap
ırkçısın işte nedesem ne anlican ki hacı kb böyle
senin icinde irkcilik pislik oldugu icin onun cezasini cekiorsun su an
Kurban olduğum Allahım <33
İşte sizin gibi ırkcı pislikleri böyle süründürüyor ya <3333
ne sürünecem be vazgeçmek çok zordu zaten. Bekle sen ben asıl onu süründürcem..
Djsjjdjsjdhdj broo +1
@hip-hoplife <333
Helal :-D
Ricalar efem ne demek ;)
@bırakbi
Kavgalı adam surunmez sen daha kavrayamamıssın..
ne yani, benim sevgilim ermeni ama ermenileri sevmiyorum bu ırkçılık mı? yakında da evleniyoruz.
Bence yolları ayırlamalısın ileride çok sıkıntı yaşarsın
1 kere seversin ama ömür boyu üzülürsün sonra
O kadar adam var sen git nerde olmayacak insan var onu bul. Bide asker kardesiymissin. Cok sorun çıkar böyle...
Sevgiyi bir kenara bırakıpta düşünmelisin bu konuda.
Ayrıl denk degilsin.. animasyon onların onlar abin gibilerini katlediyorlar
Animasyon degil abin olacaktı. D
sevgi herşeyin çözümü değil malesef ilerde sıkıntı yaşarsın ve bir süre sonra zaten bu konular açılır aranız bozulur
Kürt olması birşeyi değiştirmez ama insan olmaması sıkıntı işte
Vayy bu cevap herkesi susturur
eyv
O zaman bende senin beynini * ... mk manya vurdurucan onu bana şimdi
Bende kurdum sen kurt turk ayrimi yapacaksan simdiden ayril... Herkes kurt olamaz
doğru kansızlık her millette yok
Nede olsa atamiz pic ve yahudi degil o bize yeter
l*n senın o ağzını s. Düzgün konuş ana bacı sövdirme kendıne burada. Adam gibi yorumunu yaptın uzaklaş gıt burdan hayvanlığın lüzmu yok
Ozman adabinla kns kurtler sana bayilmiyr a. q
Ben bayılıyor dedım zatwn. Türkçenız zayıf oldugundan anlamamanız normaldir tabı. Üf tartısmıcam senınle hadi yoluna
Ulan ne oldunuz belli değil arap kırmaları, üstünüzden fransızlar, ingilizler, araplar geçmi ve daha niceleri. Topranız suyu olmayan Allah'ın unuttuğu yer neyin gevezelini yapıyonuz cahil. Bu ben kürtüm lafını demokrasinin temeli olan sözde Fransa da yapsanıza. Ebenizi ne yapıyolar bir bakın, bu ülkede bu kürtlere rahat battı ondan böyle oldular.
Turcemin zayif olmasi normal nede olsa bnim ana dilim degil
Biz sire rahati batiracz merak etmeyin ulkucu kpklerindan baska birsy dglsnz irkci... k
Abin asker olabilir bunlar dediğinde kürt kökenli askerlerde var sorunda ki açıklama genelleme var özür dile bnce
Ne özürü be , sevmıyorum kürtlerı ırkçıyım bunu değiştirecek değilsinız ya. kürtlerde Türkleri sevmez bizde bunu değiştiremeyız bırbırımızı kandırmayalım ıkı tarafta bırbırınden nefret edıyor
Soruyu soran kız. Senin kim olduğunu bilsem engellerdim seni.
Ben kürtleri sevmiyorum. ;)
kürdün biri kapıma gelip bir bardak su istese vermem.
hormonlarına yenik düşüp geleceğini mahvedicek gibi duruyosun. bırak onu..
Seni molotofla yakar bak :))
hahaha :D:D oda bır ıhtımal :D
Ona göre iyi düşün :D biji biji biji diye diye yakar. Hedef tahtası yapar havai fişek atar sana :D
Kınadın dimi? Haydi geçmiş olsun..
Hayır tabıkıde. Sadece sevmıyorum , ağzımda sakız ettıgım bır konu olmadı hiç
Eğer görüşleri uymuyorsa mutlu olmazsınız ayrıl gitsin
En iyi kürt nasil kürttur bilirsin...
Saol artayan turk kizi NE MUTLU TÜRKÜM DIYENE Cekemeyene diregini yolluyorum sanli bayragimizin
kürtleri niye sevmiyon? onlar dünyaya gelmeden önce kürt olmak istiyorum mu dedi? faşist seni.. kürtlerin 1i kadar olamazsın sen
al bir kürt daha
ne mutlu KÜRDÜM diyene... senin gibi pis türk değilim ya yeter bana..
Bak benı burada konusturtma konusursam pis konusurum okey? Gidin ülkemızdende sizlerle yüzyüze bakmayalım artık
sizin gibiler gitsin bu ülkeden biz vatanımızı seviyoruz... benim dedelerim savastı bu ülke için.. ben özel harekat polisi olucam 1 sene sonra.. sizler gidin polise taş atın devletinize zarar verin sonra kemalistim diye geçinin... ABD köpekleri sizi...
yok artık hahahahhaha :D taş atmak ne alaka yavrum ya çok yanlıs yere gelmişssin sen
faşist değil misin sen? gezi parkını savunan çapulculardan değil misin. ırk ayrımı yapan abd köpeği senii... türklüğünle şeref duyuyosun çünkü şeref duyacak hiçbir şeyin kalmamıs
Sen sakin olsana şampuan biriktirdin biriktirdin bana mı patlattın :D
lafı sokunca böyle diyosun zaten.. tipik bir kezban kemalistisin :D:D:D dahahaa
hı hı tımamm
Şerefin varsa eğer onla işin olmaz.
Sizin bu yorumlarınıza gercekten teşekkür ederım. Çocugu görunce aklıma ılk getirceğim yorumlardan bı tanesı. Şerefım ıcın ülkem için bayragım ıcın abım ıcın... uzaklaşıcam
Aklına güven o doğruyu söyleyecektir.
Ne güzeldir anarak Tunga Er efsanesini, yürümek..
Ruh olup, ordu olup;Tanrı dağın çevresini bürümek..
Illahi adalet :)) merak etme zaten oda seni kulanip atar :D senin gibiler ancak öyle hak ediyor.
O zaten pkk köpeği alışık köpeklık yapmaya şimdı benım kapımda köpek ;) ben değil o sürünecek. Pkklı kürtlerede bu yaraşır
asil sen onun kapinda köpk olmusun :D:D Acaba kim kim suruniyor beli zaten:D
O benım koyu Türkçü bırisi oldugumu bılerek kürtlüğünü sakladı neden sakladı , pkklı oldugunu ben neden arkadaşından öğrenıyorum ya? Bilmeden konusmayalım
nasil sen kendi milletini yordunu savuniyorsan, biraz mantikli dusunmek de gerek oda dogal olarak kendi yurdunu milletini savuniyor... Yapmasa zaten bir tuaflik olurdu.. Yani okadar cahil insanlarsiniz ki biraz gözunuz öndeki perdeyi bir kaldir, biz turkler aslinda zanetin kadar da masun insanlar degiliz, bunu kurtler icin de ayni gecerli ikimiz hataliyiz ikimizde insanlari öldurduk sen önce bir dunya tarihi oku sonra gel aksam kes... Turk askeri az mi kadinlari eslerini gözun önune tecavuz eti? yanii bu kadar da kat olmamak gerek
demeki ne mal oldunu anladi...
Fazla bile irkcilar kopkten farki yoktr
hem kürt olması sorun hem de terörist olması
Hic zaman kaybetmeden birak !!
PKK sempazitani ise s. ktir et gitsin
Kürtler sana bayılıyordu sanki allahın türkü...
Allahım bana TÜRK olma gibi bir şeref buyurdugu için bınlercekez minnetarıyım. Siz anlamazsınız be canım
Çok iyi anladığım için aslen çoğunuzdan türk olmama rağmen nefret ettim bu ırktan.
türk olmanın nesi şeref? şeref duyucak başka bişeyin olmadıgı için böyle şeylerden şeref duyuyolar...
hı hı tamam sen sakinleş şu köşede
Ben sakinim.. Ama sen düşmanlıkları körüklüyorsun yazdıklarınla.
türk olmak bir şeref ya da övünç kaynağı değil kürt olmakta aynı. türk olmak için ne yaptın ki övünüyorsun?
Vıyyy vıyy vıyyy şemameşamemee dontmame.
Bence abi izin vermez =)
Abımde kürt kızına sevdalı :) ama onun ki pkk olaylarını destekleyen bır kız değil tabı :)
Kanına kürt kanı karıştıran bizden değildir zaten
sert oldu bu. Pekı o zaman Türk kanına kürt kanını karıştırmıcam..
Seni aşşağlık ! Sen nasıl bir o. ç sun ya? Senin abine de sanada sokayım
He he tamam
Pislik ! Tam bir sürtüksün !!!
Anana saygılar o zaman :D sen benım anama laf ettın abıme laf ettın burdan varya ne sövdum sana ama değmezsın buralara kadar yazamıcam. hadı görüşmemek üzere
Fahişe ! Insanmısınız l*n siz... Sana diyecek bişey yok sürtükçüm... Biz zaten sizin gibileri konuşmaya gerek duymadan çatır çutur...
hahahhaha ondan sonra noldu anlatsana hele bıraz kekocan
Bak benim minik fahişem sen bu işlere hiç karışma.. Senin görevin sadece o lanet kıçını birilerine vermek.. b*k yoluna gidersin sonra uyandırayım :)
ala ala bak sen , başka noluyor ben bu bölümu bılıyorum ondan sonrakı bölumu anlat kaçırdım ben bu hafta
Kodumun barzoları bayanla konuşmayı öğrenin
Ne anlar bunlar boşver kardeşim:)
Siktirin gidin mk bayanmış ! Insan olmayı öğrenin daha sonra cinsiyetten bahsedin yavşaklar
Uzaklaş, sevme, bulaşma.
Seviyosan oda seni seviyosa bir onemi yok bence.
Yaramaz salla gitsin.
molotofçuklar atın birbirinize :(
iki hewalnur eksilemiş yaa kıyamam :(:(:(
Hala berabermisiniz merak ettim
sende onalrın askerine kursun sıkanı destekliyorsun ne olacak şimdi
Onlar asker değil canım dağ köpeği
bizim askerlerimizde onlara göre öyle bırak kardeşim bu zihniyeti siyasal bir yaşantın yoksa şayet onu da siyasetten uzak tutup mutlu olabilirsin
Dag kopekleri siz siniz onlar degil.. Nasil siz hakkinizi istiyorsaniz bizde onu istiyoruz ve turkiye tek sizin degil
Türkıye adı üstünde Türklerındir.
şimdi dogru konuşmak gerekirse zaten bu topraklarınmezopotamya bölgesi kürdistana ait biz türklerin yeri orta asya ama ben bunu söyleyince tarihçiler bile kızıyo sebebini bende anlamadım
Turklerin dir he yahudilerin kurdugu devlet sizde ataturkle gecinin
neden 30 kardeşim ben ırkçı ayrımcı bir insan değilim islamşyete tabii olmus her insan benim öz kardeşimdir. sosyal tarih coğrafya her konuda sabahlara kadar bildiklerimi savunup tartısabilirim. şidi ya edebinle konus ya da uzaklas
Vazgeç. Öyle biriyle olamazsın.
Tarihin en büyük ikinci bugta kalma vakası :D
allah belanı bu sekılde vermıs belliki.
kürt değil o pkklı
terk mi ettin cocugu ne oldu peki :D
Özüne dön veya sözüne dön.
Çek silahı vur baska tek yapcagın şey bu
* et * kürdünü abinde askermiş
evlnesede boşanırsın boşver bu iş olmaz ayrılın
bdp li bide asdasdasd :D