bak sana şöyle diyim ben ülkücüyüm. ben hiç bir zaman kürtlere karşı değildim hiç bir zaman onları ayrı görmedim. bana hep derlerdi onlar içten fesattırlar yüzüne gülerler arkandan vururlar diye inanmazdım umursamazdım. şimdiye kadar ki kürt arkadşlarım çok oldu çoğuyla halen muhabbetim devam ediyorlar. siyasete girmiyorum onlarla. ev arkdaşlarım oldu kürt onlarla da siyasete girmedim. şimdi de ev arkdaşlarımdan biri kürt. insanlara karşı iyi yaklaşıyor ama iş siyasete gelince ülke devlete gelince işler değişiyor. malum ev arkdaşlığıyla dışardaki arkdaşlık bir olmuyor. geçen konuşurken bana apoyu savunmaya başladı. bdp haberi oldumu sesini açar evde tv nin.(daha önceden muhabbetim vardı ama fazla detaylı yoktu.) tabi ben bu duruma sakin olamadım gırtlakma durumuna geldim iyice. ev arkdaşıyız evde huzursuzluk olmasın diye bir daha ben varken sakın ha yanımda bir daha böle konuşma dedim kapttım konuyu. daha önceki ev arkdaşım olan kürt arkdaşlarımı da sonradan öğrendim ki onlarda aynıymış. şimdiye kadar umursamadım ama bundan sonra daha temkinli oluyorum kürtlere karşı. ben bu kadar kürtlere karşı iyi yaklaştığım halde bunlar böle yapıyorsa ben bunlar için kılımı kıpırdatmam bu saatten sonra.
102 Yorumla
Soran+1 yılChplıyım ama siz ülkücüler ıyıkı var. Ciddi soyluyorum bunu sevıyorum sızı.
- +1 yıl
Ülkücüler bu ülkenin sigortasıdır.
En İyi Cevaplar
+1 yılİlerde büyük sorun cıkar bu görüs ayrılıkları yüzünden. Kimse kimseyi kandırmasın, seviyorsan gerisi önemli değil saçmalığını bırakın
542 Yorumla- +1 yıl
Abine kurşun sıkın birini ya da sıkanları savunan birini sevmek kadar saçma bişey olmaz. İlla sevecem diyosa abisini ailesini silecek. Katılıyorum "seviyosan gerisi yalan" ergen lafları kadar saçma bişey yok.
Gizli Üye(36-45)+1 yılBenim de vardı... 3 yıl önce. Gözleri , duruşu , entellektüel birikimi bambaşkaydı. ülkücü kızı ve ülkücü olunca o ve arkadaşları hapislerde olunca... Sürekli eylem peşinde olunca olamadı. Sen kurtsun ve ben istemiyorum demistim. Olay kurt olamasi degildi korkmustum. Hem babamdan hem ondan... Tıp okuyordu. Alanına karar vermemişti ben psikiyatri için baskı yapıyordum. Sanırım kazanmış... Geçen aylarda mail geldi ; bir gün karşına çıkacağım , o güne kadar her şey daha güzel olmakta senin için hazırlanıyorum gibi bir şeydi... Ama ilk zamanlar korkmuştum. Kaçırmaktan söz ediyordu. Erkek arkadaşım olduğunda , öldürmekle tehdit etti en acısı da eğitimli biri olup böyle olmasıydı. Ne olursa olsun ; öz değişmiyor...
30 Yorumla
+1 yılCanim şu an senin ne drumda oldugunu ne pskolojide olnu heralde en iyi ben anlarim. Benim sevdigim cocukta kürttü oda ayni bdpyi savunuyodu. Bize hiç bir anlamda uymuyodu ben nlarin farkindaydim ama ona aşik olmuştum bu ger ekten cok farkli bir durum. 2sene beraberdik simdi ayriyiz ilerde olmayacagini bildigim icin vazgectim barismaj icin ugrasmadim. Ayrilali1.5 seneolcak ama hala unutamadim. s ailen sorun yapmicaksa devam et eger sorn olursa vazgec yol yakinken...
02 Yorumla
Soran+1 yılvazgecmekle en ıyısını yapmıssın ve sıra bende. Olmaz olamaz böyle bırıyle
- +1 yıl
Sebep olarak bunu gosterme ama sana yanlisi olursa ayril ve iletşimi kes
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
104Cevap
+1 yılSevgini s. keyim güzel kardeşim. İlerde aşkın bittiğinde pişman olacaksın, bir de ayrılamayacaksın. Uğraşır durursun. Doğal olarak da sana hiç birimiz destek olmayız. Çünkü böyle bir evlilik yapan, sadece aptal bir kadındır gözümüzde. Akraba olunur mu öyleleriyle..
61 Yorumla
Soran+1 yılO kadarn haklısın ki...
Aile & Toplum konusunda 569 cevap paylaştı. BDP veya HDP adı her ne boksa. O partinin sempatizanlarının, destekçilerinin kürt ırkçılığı yaptığını, hatta bir Türk'ün Türk ırkçılığı yapmasından daha çok daha koyu ırkçılar olmasını göz ardı ederler, ama sen burada yazınca sana ırkçı yaftası yapıştırırlar. Olmaz güzel kardeşim olmaz. Boşuna geleceğini karartma. Böyle durumlarda kalbinle değili aklınla mantığınla karar vermelisin. Ona göre hayatını yönlendirmelisin.
61 Yorumla
Soran+1 yılhah be ağzına elıne sağlık kardeşim benım, benı ne guzel anladın sen öyle. Cansın teşekkür ederım
+1 yılIrkını siyasetini ayrim yapmamaliyiz çünki özgür bir ülkedeyiz düşüncelerimiz özgür bunda sorun yok seviyorsaniz din dil ırk ayrımı olmaz ama bir nokta var:sen değilde o ayrim yapiyorsa askerimize kurşun sıkan şerefsizlere destek veriyorsa kaç kurtul hiç durma kaçç
40 YorumlaAllah akıl fikir versin daha ne düşünüyorsun arkadaşım. Senin abine, kardeşine, babana, amcana, dayına kurşun sıkan insanlar. Yarın çocuğun olsa askere gitse ona da kurşun sıkacak insanlar. Canınıza kasteden bir insanı sevmek ne demek?
İnsanın onuru, şerefi, namusu, vatani, milleti sevgiden önce gelir, gelmeli. Yüzbinlerce insan bu vatan için can vermedi mi?61 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınn abi. Ben bitiridm kafamda. Bilmıyordum bılseydım yapmazdım sakladı benden.
Aile & Toplum konusunda 666 cevap paylaştı. 1. Görüş ayrılıkları kardeşi kardeşe düşman etmiştir.
2. Her ne kadar ayrımcılık yapmak istemesem de bu millete zarar verip sonra yağ gibi su üstüne çıkan babam olsa ondan dahi gıcık alırım.
3. İzmir'liyim diyorsun sen yapma bari :)
4. Abin yer o çocuğu ben sana diyeyim şahsen ben öyle yaparım.
5. İlerisini düşün hadi evlendiniz diyelim. Eğer ailesi seni dışlamazsa gel yüzüme tükür...34 Yorumla
Soran+1 yılTabi canım , apocu bir aile napsın kemalist gelini :) ne yapsın okumus meslegı elınde gelını
- +1 yıl
Ha şunu bileydin bir ara burada bir üye vardı hiç unutmadım onu kocası kürtmüş. Kadın diyor ki ailesinin yanına gittiğim zaman direk ikinci kanala geçiyorlar. Zavallı enişte ile konuşuyoruz diyor sadece o da türrkmüş yoksa sadece etkisiz eleman gibi oturacak :) Biz böyle dediğimizde faşist oluyoruz , ırkçı oluyoruz. Neyse onlar çok düzgün ya bizi eleştiriyorlar birde pehh
Soran+1 yılAğzına sağlık. Sonra şehit haberlerı geldıgınde kımsenın ıcı sızlamıyor mu anlamıyorum anlayamıyorum. Gencecık 20 yasındakı cocukların hayatlarını söndurenlere düşman olmuşuz bız mı hatalıyız burada olması gereken bu değil mı? Bu sitedekıler bır değişik valla
- +1 yıl
Elbette sızlıyor. Eğer 35 yıl gibi bir süreden bahsediyorsak ve ölen onca insanımızdan , devletin sırf onların hayali için verdiği zararı karşıladığını da düşünürsek , hele ki şu imralı daki o. ç ile görüşme yapanları da düşünürsek benim içimin sızlaması değil ölen şehidin kemiği sızlamasıdır benim için önemli olan. Fakat işte yapacak bişe yok başa gelen adama bak yandaşlarına bak meclise bak , bak bakabilirsen ama ne çare onlar yine piyon olarak kullanıyor askeri sanki santranç oynuyoruz gibi...
arkadaşlar benim yeğenimde karadenizli bir türk kızı ile evlendi üniversitede tanışıp öyle. benim yeğenimde bir numaralı bdp li ve sevdiği kız bunu çok iyi biliyor ve bilmesine rahmen evleniyo bir çocukları var mutlu mesut geçiniyor 2 yıl oldu bir sorun çıkmadı bizde kürdüz ne biz sorun ettik ailesi olarak nede onlar bunu sorun etti nede kız tarafı sorun etti bırakın bu ırkçı ötekileştirmeci zihniyeti millet yüz yıl öncede türk kürt evliliğinin gerçekleştiriyordu şimdide gerçekleştiriyor.
29 Yorumla
Soran+1 yılİllaki çıkar vır sorun alevi sünni ayrımında cıkarken türk kürt olayında cıkmaz mı. ben mıllıyetcıyım o ise toprağıma gözunu dıken hain. Çok farklı yerlerdeyız. Insan olarak sevıyorum ama bunları düşündükçe beynımı yıyorum. Yarın bir gün Allah korusun abımın şehıt haberı gelırse o sevınecek öyle mı , ben hayatımdakı en değerlı seyı kaybederken onlar bı asker daha öldurduk dıye dugun dernek kurcak oyle mı. Çok zıt cok
Soran+1 yılAllahın bdplısıyle konustugumu bılsem yazarmıydım hıc. Bu toprakları savunuyormus mus sen hankı hıkayeyı okuyosun bana be cocuk. BDPli olmanız yeter be nefret edıyoruz sızden , buna ırkçılık dıyorsanız evet ben en koyu ırkçıyım.
Soran+1 yılAl bir kekodan düzgün konusmasını beklersen böyle olur kızım. MAl geldınız MAL gıdıyorsunuz
Soran+1 yılAnana saygılar , he doğru ya senın kaç babo var bellı mı ;)
Aile & Toplum konusunda 404 cevap paylaştı. bayraga da sehitlere de (gercek şehitten bahsediorum öyle b. o. k. yoluna gitmiş her insana deil) saygım var asla laf edilmesi taraftarı deilim ama benim aslıma laf eden olursa da onu konustuguna pisman ederim. simdi o lanet ceneni kapa ve fasizmde yaptıgın zirveden o cocuga da bahset bakalım kanına KÜRT kanı karısıyo mu ;)
13 Yorumla
Soran+1 yılsiz ve sizin ırkınıza lanet olsun dıyorum. Her yerdesınız lanet olsunnn
- +1 yıl
burada yazacağına çocuğa it diyeceğine (ki seviyorum diyorsun senin sevgin yerin dibine batsın ) biraz şerefli olda arkasından atma git yüzüne konuş soran bayan her yerdeyiz her yerde olacağız türklere bir garezim yok ama sizin gibi faşistlere gerçekten lanet olsun chp liyim diyorsun sonda chp sol partisi diyorsun senin görüşlerinle solculuğun ne alakası var faşistsin bir kere...
+1 yılsanki Kürtler insan değil. Sanki her Kürt bir. Sanki hepsi anasının karnından Türkleri zarara uğratmak için doğuyor. Genelleyici zihniyetten nefret ederim. Kürt değilim ve güneydoğuda yaşıyorum. Benden daha iyi bir gözlemci bulamazsın bu açıdan. Cok namuslu, cok harbi Kürtler tanıyorum. Hepsine buradan selam olsun.
54 Yorumla
Soran+1 yılpkklılarıda sevıyorsun demek
- +1 yıl
Terörist, pkklı vs oldugunu düşünmene neden olan şey bdpye oy vermesi mi?
Soran+1 yıloy vermesı değil dağdakılerı desteklıyor olması yeter , asker kardeşi olarak onları sevmem söz konusumu sence
- +1 yıl
Desteklediğini açıkça söyledi mi?
+1 yılBende de aynı sorun var. Seviyorum ama bazen kendimi kötü hissediyorum yalan değil. Benim sevgilim BDP'li değil fakat ileride iş ciddiye binince sorun çıkaracak ailem biliyorum. Şimdi onu kırmamak için bir şey demiyorum, bu konuları geçiştiriyorum doğruları görmekten korkuyorum. Ama birbirinizi seviyorsanız her şeyin üstesinden gelinir unutma bunu.
02 Yorumla
Soran+1 yılhah benı anlayabılecek tek kişisin canııııım. ilerıde sorun cıkacak bılıyorum ben sımdı üzülmeyı tercıh edıp vazgecıcem , umarım sen pişman olmazsın
- +1 yıl
Ama seviyorsan ailen de razı olmaz mı sonunda o yönden bak bir de seni gerçekten sevdiğine eminsen bırakma derim
+1 yılVazgeç. Vatana hayrı olmayanın sana hiç hayrı olmaz. Madem askere kurşun sıkan o. çocuklarını destekliyor o zaman kendisi de tam bir o**** çocuğu
72 Yorumla
Soran+1 yılaynen öyle
- +1 yıl
Öyle bir insanımsıyı sevebilmiş olman dahi hata.. Bas tekmeyi arkadaşım
Durumun aynısını bende yaşadım. Nişanlımla sorun olmaz dedik ama oluyor. Sorun olur sen kürtlere laf ederken o kaldıramaz bir laf eder sonuçta sevgi aşk bitiyor bir yerden sonra. Sonra bu zıtlık yüzünden ayrılık baş gösteriyo saygıda bitiyor. Ödüm kopuyor demişsin Allah göstermesin ama sen bu önyargıyla zaten yapamazsın ki olsada direk yakınındakini suçlarsın net yol yakınken bence yıpratmayın birbirinizi.
31 Yorumla
Soran+1 yılhaklısın kardeşim
+1 yılSıkıntı çıkar kürtün iyi olanı çok az zaten BDP li olup da iyi olanını görmedim hiç
73 Yorumla- +1 yıl
@saraAnder konumuz ile ne alakası var?
Soran+1 yılne alakaa aynen
Ya benim de öyle kürt arkadaşlarım var hem de pkk'lı ama iyi insanlar yani yapacak bir şey yok onların tarafından düşünürsen onlarda bize pek sıcak bakmıyor yani türkleri sevmiyorlar mesela benim kürt arkadaşlarım beni çok sever bende onları çok severim yani önemli olan ırkımız değil neler hissettiğimiz :) çocuk pkk'lı diye vazgeçmek aptallık olur
42 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen en iyisi ne yap biliomsn ayril o çocukdn çünkü hakkestmiosn ayrıca o çocuguda kürtlerede kurban ol emi bende kürdümm Ama her kürtde aynı değil ırkçilik ayrımcılığıda yapma kürt oldğm için kendimle gurur duyuyorm Allaha şükürler olsun ne mutlu kürdüm BDP lide değilm Ayrıca :)))
22 Yorumla
Soran+1 yılya kürt olması umrumda değil gerekırse o ırkı onunla severdımde. Sorun pkk olması dıye yazmaktan yoruldum. Kurban olmuyorum ona ve sız kurt kızlarına bırakıyorum alın sizin olsun
Cevap sahibi+1 yılBak eğer çok seviyorsan bu ayrımciliği birak ve her kürt ayni değil.
Gizli Üye(30-35)+1 yılYa kızım yıllarca kardeş olduğun ırka bu devlet türlü türlü pislikler yaptı asimile etmeye çalıştı inkar etti ister istemez zaten bunlar yaşanacaktı aptallaşmayın çocukla konuş türk düşmanı değilse sıkıntı yok... Türk düşmanı olmak başka sistemin düşmanı olmak başka
44 Yorumla
Soran+1 yılYa diyorum kı bu çocuk pkk köpeği.
Cevap sahibi+1 yılO zaman kalbini at klozete ben gelip sıçayım sonra üstüne sifonu çek madem istemiyorsun gelip ötme burada sende Türk faşistisin mk akşam akşam soruya bak
Soran+1 yılSoru saçma geldıyse kardeş senı dısarı almaktan mutluluk duyarım
Cevap sahibi+1 yılMutlulukla giderim
+1 yılYarın öbür gün evlensen kaç tane kayınpederin olacak biliyor musun? Öylelerinin anası belli babası ikiyüz elli. Yol ver gitsin ;) Sözüm kürtlere değil bu arada. Pkk sempatizanı olanlara.
51 Yorumla
+1 yılSevmiyorum diyenin aklından şüphe duyarim ben kurdum beni sevmeyeni allah a havale ediyorum kimsenin sevgisine ihtiyacimiz yok kürtleri sevmeyen bu ülkeyi terk etsin Şevval sam. Sana Gelince kardeşim sen allah için seveceksin dili ırkı kültürü için değil. Hic zorlukta cekmesin emin ol...
40 YorumlaKardeşîm nete Emre As yazıp gir o çocuğun yüzüne bir bak bakalım bunu yaparkende daha onun 20 günlük bir teğmen olduğunu ve harbiyede onca zorlu şartlara rağmen derece yapıp istediği büyük şehirlerde görevini yapabilecekken sırf ailesinin durumu çok kötü olduğu için gönüllü olarak doğuyu seçtiğini ve çatışmada bile değil hain bir pusuda şehit düştüğünü unutma ve ona bunu yapanların kim olduğunu zaten ayrılmalımıyım diye düşünmene gerek kalmayacak
02 Yorumla
Soran+1 yılHaklısın , şehitlerımızı düşünürken tüylerım diken diken oluyor zaten vicdan azabı bile çekıyorum benım bununla ne işiim var dıye
Gizli Üye(30-35)+1 yılçok iyi mi bu görüşler üzerine hala daha gözünde iyi biri ha.. demekki vazgeçemiyorsun... ama vazgeç bu sevdadan herşey aşk değil yani...
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılyani benim düşüncem öyle yine de sana kalmış bir şey bu..
Soran+1 yılhaklısın , vazgecmem gerekir Ülkemde o kadar anayı oğulsuz bırakanlardan bırısıyle olmamalı
canım benim kürt var kürt var şöyle söyleyim kürt var pkk yandaşı kürt var bizden dinliyorum imanlı temiz kalpli öncelikle bunu çözceksin ama BDP li olması iyi değil işte eğer iyi olduğundan imanı yerinde olduğundan eminsen siyaset görüşü o kadar önemli değil önemli olan insan gibi insan olması vatan haini olmasında ne olursa olsun
11 Yorumla
+1 yılDeli gibi aşık olsam öleceğmi bilsem abimi şehit eden kardeşlerimi şehit eden ülkemin bütünlüğünü bozan örgütü destekleyen biriyle ASLA ciddi düşünmem beraber olmam!
81 Yorumla
Soran+1 yılAradığım cevap. Haklısın tüylerım diken diken oldu
- Aile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı.
+1 yılKürt olması sorun değil de HDP (PKK) li olması sorun. Vatan hainliginin affi lugatta olmaz.
70 Yorumla Ilerde senin abinin kafasina silah dayarsada aynı düşünceyi mi savuncaksin bence olumsuz yok seviyorsan kimseyi onemseme lafı olmaz adı üstünde pkk ve sizde asker ailesisiniz unutma bunu
43 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyleeee, gerçekler bunlar hemen ırkçısın dedıler :/
- +1 yıl
Senin kendin düşünmen gerekir başkaları umrunda olmamasi gerekir o serefsiz ben öyle diyorum yeri geldiğinde abine silah çekip gözünü kirpkadan indirir ve sen aci cekersin bunların hepsi öyle serefsizdir dusinmezler bu vatanı aileyi unutma tekrar söylüyorum sen asker kızısın ona göre karar ver derim
+1 yılSevgilin kürt kardeşlerimizin yüz karası.
Destekleyenin öldürenden ne farkı var.
kürtleri sevme, pkk destekçisine aşık ol sen ne tuhaf.
Demek ki karşı tarafın karakterine va değil tipine aşık olmuşsun sen.11 Yorumla
Soran+1 yılÖğrendiğimde hersey ıcın cok geçtı ipimı çekmıstım coktan , yenı öğrendım
Valla kardeşim gönül ferman dinlemiyor. Ama hayatı siyaset olmuş biri ( Siyasi görüşü ne olursa olsun) bazı emellerine ulaşabilmek için seni harcayabilir, lütfen dikkat!
20 Yorumla
+1 yılne vazgeçicen be vazgçeme herkes saygı duymayı ogrensiinn siyasi görüşlere bunlar boş sen sevmene sevgine baak
62 Yorumla- +1 yıl
eyyw
Irkçılık çok büyük suç vesselam.
Teröristi , katili sevin demiyorum ancak kürtleri sevmiyorum diyerek komple bir toplulugu hedef alarak avrupa daki müslümanları sevmiyorum dan ne farkiniz kalıyor?
Birak adamı. Sende rahat et çocukta.20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılUmarım o kardeşimin canını yakmazsın cadı seni bizim akrablarımızda şehit oluyor şehit nete kaynak gösterim şehitlerin %27 si kürt kürtleri sevmiyormuş abin bizle uğraşıyor demekki peki biz kim için askerlik yapıyoruz ben hariç 5 kardeşim askerlik yaptı sizler için bunlardan 3 cü doğuda yaptı üstelik sen bunları yaz diye
00 YorumlaKendi gorusunun olmamasi ne kadar kotu hala anne baba cevre ne dusunuyorsa onu benimseme durumundasin biraz kendi dusuncelerin olsun biri kurtler iyi degil diyorsa hemen onu kafana koyup oyle karar veriyorsun olaya once oturup dusun kurtleri niye sevmiyorum diye unutma dagda olanlarin hepsi kurt degil
12 Yorumla
Soran+1 yılya sen neyın kafasındasın öff
+1 yılcok büyük tehlikeye girersin oğlanın ailesiyle senin ailen catısır özellikle abin bunların desteklediği şeylerle ugrasırken Allah korusun zarar görürse? anlamaıyorum böyle birine nasıl aşık olursun ben bile sogurum birden kalbinle değil beyninle hareket et bir gün seni bsp toplantısına götürürse abin aklına gelmicekm hiç
00 YorumlaKürtleri sevmiyorum diyorsun ama bir Kürdü seviyorum diyorsun sonra sorun kürt olmasi değil diyorsun bence tek sorun sensin ;)
21 Yorumla
Soran+1 yılGenel olarak kürt ırkını sevmıyorum kürt deyınce bir iğrenme gelıyor sonracığıma Bu çocuk benım asırı Türkçü oldugumu bıldıgı ıcın saklıyor benden pkklı oldugunu ve kurt oldugunu tabı ben öğrenınce game over oluyoruz. Anladın şimdı? istersen daha basite indirebılırım ;)
+1 yılKürt olmasını geçebilirsin, ama hainse kesinlikle böyle bir şey kabullenilemez. Onlar asimile edildiklerini düşünüp azıtıyor. Sağlıklı bir ilişki olmaz.
40 Yorumla
+1 yılSen milliyetçi isen o zaten seninle evlenmeyecektir rahat ol
80 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 808 cevap paylaştı.
+1 yılIrk ayrımı yapma bence :) İnsan iyi ise iyidir kötü ise kötüdür :)
50 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılbenm buyuk yeminim var hayatta bir kurt kiziyla evlenmem sevmem de ondan cocugum olacagina intihar ederim daha iyi bu karara varana kadar o kadar cok kurt tanidim ki bay bayan karisik her yasta hatta bir ornek veriyim unide bir kiz vardi kurt Atatürkçüydu helal olsun kiza diodum ama onunda kani bozukmus
30 Yorumla
+1 yılKizim bdpliyse uzerine bombayi baglar canli bomba olarak bile kullanir seni. Vazgec bu sevdadan.:)
42 Yorumla
Soran+1 yılhahaha üzgün suratımı güldürdün teşekkür ederım :))
- +1 yıl
Rica ederim efendim. Gercekler bazen aglatir bazen guldurur boyle:)
asıl sorun şurada, kürtleri sevmek zorunda değilsin ya da hiçbir ırkı. sevmek mecburiyet değildir. abine bunu söylersen sana nasıl bakar? işte bunu düşün. vicdanını dinlemeyen insan başkalarını neden önemsesin ki?
10 YorumlaVallaha abine kurun sıkabilecek bir adam oldugunu dusur sogursun. Abinin silah arkadaslar oldugunde bunlar evde dugun dernek duzenliyorlar, abin olursa o zamanda dugun dernek duzenleyip davul zurna ile kutlayacaklar.
01 Yorumla
Soran+1 yıldoğru diyorsun.
+1 yılO Sevgilinin ırkından kımı gorsem vurup olduresım var hemde en buyuk işkence ile Abin yerinde olsam senı kardeşlikten rededer seninde kafana sıkarım o sevgılınınde
311 Yorumla
Soran+1 yılsakin ol , bende sevmıyorum onları. Kürt oldugunu sonradan öğrendım
- +1 yıl
Bence ayrıl direkt abine bahsetme bile onların amacları ürüyerek ülkeyi ele geçirmek
- +1 yıl
@bırakbi bak keyfıne sataşma hadı yoluna
- +1 yıl
@bırakbi BDP li ve Asker şehit eden sorunlu kürtler ile olayım evet bu konuda ırkçıyım zenciler bile sizden daha insan
- +1 yıl
@bırakbi yorumumu ıyı oku
- +1 yıl
evet eksik bir yorum oldu ozur dilerim
Gizli Üye(36-45)+1 yılyav suraya siyasi içerikli soru sorma be kardeşim, milletten fikir bide istiyorsun ne olacak biri diyecek sev gerisi önemli değil, biri diyecek biji apo, biri diyecek terörist, sen burada ne değişecek ki, sen baştan ırkçı gibi kürtlerisevmiyorum demişsin, onada öyle de ondan sonra burada yeni bir soru başlığı açyani dürüst ol önce
00 Yorumlaher kürt bu ülkeye ihanet etmez kimi çok sever kimi ihanet eder ve ayrıca kürdüm bdp den de nefret ediyorum
14 Yorumla
Soran+1 yılBak oraya yazdım sorun kürt olması değil. Ülkeme ihanet edıyor olmasıııııııııı , desteklıyor olması. Desteklemek eşittir kurşun sıkmak benım acımdan
Allahım ben böyle bir duruma düşersem gerçekten benim beynimi ve kalbimi söküp organ bağısında bulunsun ailem, çünkü pırıl pırıl hiç kullanılmamış olur.
30 YorumlaVatan hainliğinin affı olmaz.
Her şeyi herkesi silerim sevdiğim için ama vatan bambaşka bişey yerinde olsam ölürdüm sevdamdan ama unuturdum20 YorumlaAşkın ; dini, milleti olmaz. İyi bir insansa, asla bunu yapma.
44 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimde öyle bir durumum oldu ama kurtlukten değil babam askeri personel olduğu için sonuçta ne kadar sevsende türklere askere kursun sıkarlar ne malum bir gün babamla karşı karsiya gelmeyecekleri kurt olduğu içi. Değil görüş ayrılığından dolayı ayrılmasın başına iş acar sonradan
10 Yorumla
+1 yılUzak dur ondan bence ben yari kurdum ve benim cok kurt arkadasim var ama onlar terörizmi desteklemiyorlar. Cok iyi kurtler taniyorum. Ama pkkli olanlarin soyunu sopunu s. km
22 Yorumla
Soran+1 yılya işte senın gibi kürtlerı gercekten ayrı bı sevıyorum. Senın gıbı düşünseydı keske
- +1 yıl
Ben turkum:) sadece baba tarafindan babaannem kurt.
Neyini seviyorsun anlamadım, olmazsınız siz faşist sevmez bence o da :|
35 Yorumla
Soran+1 yıliyi bir çocuk , gözleri ışıl ışıl. Bilseydım pkk sevgisini sevmezdım kı
Soran+1 yılPkklı oldugunu öğrenmeden önce gözümde iyi bir ınsandı demem daha doğru olur sanırım
Gizli Üye(30-35)+1 yılsalla gitsin.. o uysa sana.. sen uyamassın ona.. aile kültür herşeyleri farklı. bu ülkenin ekmegini yiyip.. sonrada daga çıkıp askerine kurşun sıkan zihniyetten bir halt olmaz.. emin ol buna..
24 Yorumla
Soran+1 yılAbımde uzman çavuş. Adamla o kadar ters kutuplardayız kı
Cevap sahibi+1 yılsakın ola bahsedeyim filan deme.. bir kurşunda sana sıkar :))))
Cevap sahibi+1 yıladam dagda ne arıyoz.. bizim eve gelmiş der.. basar tetige :)))
Soran+1 yılaman Allahım koru sen :)
Evet, İki beyni yıkanmış zihniyeti görüyoruz...
Senelerce senin gibilerinin ve sevgilin gibilerinin at gözlüğü yüzünden birbirimize düştük.
Savaşmayın sevişin22 YorumlaAman Kürtler de sana hayrandı zaten!
Her Kürt Pkk'cı değil.
Ben de Kürdüm ve vatanıma, milletime hizmet ediyorum.
Irkçılık yapmayın.05 Yorumla
Soran+1 yıll*n ala alaaaaaaa. Pkk yı desteklediğine şahit oldum kürt diye sorun yapmıyorum dıye yazmısım okumadan gelıyosun yazıyorsun birde
Soran+1 yılgenel olarak sevmıyorum evet , cocugun kürt oldugunu bilmıyordum. Halanda sevmıyorum bu uğurda sevdıgımdende geçerım
Soran+1 yılırkçıyım he nolacak?
teröristi destekleyen teröristtir açık ve net bu şerefsizle de geleceğinin olmayacağını bilecek kadar aklı başında olduğunu düşünüyorum adam gibi birisini bulursun sonra şükredersin
10 YorumlaFarketmez Biz Türkiyeyiz Bize HAS TÜRKLER yeter... Yüreği yeten gelsin..
42 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen o cocuga kurban ol emin ol evlensen sorun yaşarsın onun ailesi de seni istemez
Kültür farklılığından dolayı..
Sen vazgec bu sevdadan50 Yorumla
+1 yılBenim sevgilim de annemde ülkücü ancak benim yakın arkadaşlarımın çoğu kürttür. Heryerde böyle bu. Kürdünde kötüsü var Türkün de önemli olan iyi insanlarla birlikte olmak.
42 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşlar kürt olması bir sorun değil ben bı kere sevmısım onu. Sorun pkk yı dağdakılerı askerımıze kursun sıkanları desteklıyor olması
- +1 yıl
O zaman sorun sende başlar. Böyle bir adamı sevmende. Bir adam 3 haliyle sevilir karakteri, parası ve tipi. Karakteri anladığım kadarıyla fazlasıyla sallantıda. Diğer ikisini sen talim edeceksin. Ya çıkarların için ya da basit bir heves. Çok takma kafana. Akışına bırak.
- Aile & Toplum konusunda 474 cevap paylaştı.
+1 yılhem asker kardeşisin hem pkk yı destekleyen bir şerefsizi seviyorsun hadi gönül bu ota da konar bokada ama seninki boktanda kötü arkana bile bakmadan uzaklaş bence
12 Yorumla
Soran+1 yılÖyle oldugunu çok sonra öğrendıgım ıcın şu salak duruma düştüm. Evet öyle yapıcam teşekkür edeırm
- +1 yıl
doğru kararı verirsin böyle yaparak kardeşim hayatta başarılar dilerim
Kürt olması önemli değil sonuçta insandır görüşü önemli seviyorsan ayırım yapma. Zaten insan ayırım oldukça bu savaşlar ve ölümler bitmez.
30 YorumlaKesinlikle ama kesinlikle böyle bir şeyi ben kabul edemem
11 Yorumla
Soran+1 yılolması gereken ve yapmam gereken
Aile & Toplum konusunda 2,3b cevap paylaştı. PKK savunmadigi sürece sorun yok ama aranızda sorun olabilir bu durum
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılkürt olması değil acı gerçekler olan... abin belki hakkını helal etmeyebilir buda var kürt türk kardeştir eyv ama iyi tanıman lazım çok araştırman lazım. muhtemelen ileride görüş ayrılıkları fikir uyuşmazlıkları yaşayacaksın
11 Yorumla
Soran+1 yılEvlendım dıyelım , abımın hayatının garantısı yok heran haberi gelebılır. O zaman ben bu pkklıyla nasıl yaşayayım nasıl bakayım sıfatına... Haklısın teşekkür ederım
+1 yılinsanların görüşüne biraz saygınız olsa bukadar sıkıntı yaşamazsınız sonuçta adama dağa çıkıp askerlerle çatışmıyor.
14 Yorumla
Soran+1 yıldesteklıyor olması eşittir kurşun sıkmaktır.
- +1 yıl
peki sen doğru kişiyimi destekliyorsun hadi onu geçtim askerin eline pimi çekilmiş bomba veren rütbeli yani abinin meslektaşı için ne düşünüyorsun.
Soran+1 yılo kadar saçmalıyorsunuzki. şehıt haberı geldıgınde içi sızlamayn ınsanlarla muhattap oldum burada utanıyorum kendımden.
- +1 yıl
saçmalıyorumuyum bence senin işine gelmedi cevabım bende askerlik yaptım burada böyle klavye artisliği yapmaya benzemiyor sırf para için ve egosunu tatmin etmek için rütbeli olan askerler gördüm hadi eyv.
- Devamını Gör (85)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar