Kadın cinayetlerinde kadını suçlamak niye yanlış oluyor?

Kadın erkeğin nasıl biri olduğunu bile bile sevgili oluyor hiçbir erkek kendisini gizlemiyor ama kadınlar yine de onlarla sevgili oluyor. Sizin fikriniz ne? Birisi öldü diye eleştirilemez mı?

Kadın cinayetlerinde kadını suçlamak niye yanlış oluyor?
Cevapla