Ne 💩’tan bir dönemde nefes almaya çalışıyoruz? Ben mutluyum diyebilen var mı?

Dünyayı aşk kurtaracak diyoruz. Aşk yok iş yok huzur yok sağlık yok eğitim yok güven yok
Anca Work Work 🙈 Ocakta asgari ücrete maksimum %25 zam gelir diyorlar. Bu rakam IMF öngörüsüdür. IMF ile işbirliği yapmıyorduk değil mi?
Spiritüeller altın çağ ızdırabı bunlar?
Ne 💩’tan bir dönemde nefes almaya çalışıyoruz? Ben mutluyum diyebilen var mı?
Cevapla