Nefes alıp vererek yaşantımızı kendimiz mi uzatıyoruz?

Ee nefes alıp vermezsek ölmüş oluruz kendi isteğimizle yaşıyoruz.
İstemezsek yaşamayız.

Gece geçe aklıma geldi.

"
Kafanda bi' şeyler
Kafanda düşünceler
Dürter her an güldürür bazen
Bazen deli eder ve sadece
Bazen zor gelir anlamak
Sallanasın gelir öylece boşlukta
Sonra hatırlatır o şeyler bir anda
Aşina bünyen

"
Ezhel - Bazen
Güncellemeler
+1 yıl
* gece

" Tanrı benimle neyi anlamlandırmak istedi? " aklımdaki diğer soru bu cevabını bulamadım. İyi bir kul değilim bilemedim şimdi benimle ne olacak...
Güncellemeler
+1 yıl
Üyeler tünaydın.
Güncellemeler
+1 yıl
48.
Nefes alıp vererek yaşantımızı kendimiz mi uzatıyoruz?
Cevapla