Bugün karşılaştık allah belasını vermiş
*öldürdü anlamı ironidir*
*öldürdü anlamı ironidir*
Öyle bir kişi yok.
Bu iki durum arasında kalmak yani bir anlamda arafta kalmak oluyor. Ben bunu pek sevmiyorum. Sayfa ya açık kalmalı surekli ya da kapanmalı.
Bunu diyebileceğim sadece aile üyeleri ve akrabalar vardır ki onlarla da durum hep bu ikisinin arasında dalgalanır jdkdkd
Yani en son dost gibiler evlendiler, düşman olan zaten düşman, ölseler haberim olmaz ki burnumun dibinde olsalarda o kadar uzak bir mesafe var arada. 😅
Cevap
22Cevap
Ben kimseye bed dua etmem Allaha versin hesabını der geçerim sadece sonuçta içimde taşımak istemiyorum bazen de şey derim bana yaptığının aynısını onada yapar biri olsun
Çünkü sana kötülük eden biri Allah sana ona bed dua etme hakkı veriliyor ister bed dua eder istersen de Allah'a havale edersin ben genelikle Allah'a bırakıyorum 😌😌
Aram yok hiç yüz vermiyor şuanda. Hayatımda tanıdığım en güzel kızdı ve çok güzel geçiyordu zaman oysaki
ne bir kez gördüm ne de trek kelime konuştum. her şeyini unuttum diye bilirim. görünüşünü, sesini, davranışlarını. hayatımda zerresi kalmadı.
Gri rengi sevmem. Bir şey ya aktır ya karadır.
Gri mi
Evet
Hm
Hıhı
Beyin ölümü gerçekleşmiş artık pek bişey yok
Aram yok kendisi ile görüşmüyorum
Kalbimde ben öldürdüm
Engelli listesindeyiz karşılıklı…
Kendi hayatına devam ediyor kendisi
Aramız kalmadı o derece çöp.
Aramız yok evlendi adam😂
Hshaha
Çok güldüm gece gece ajajaj
hwhha biri beni durdursun
kwkdksk aaaay😹
Görüşemiyoruz bilmiyom
Müslüm babanın şarkısı aklıma geldi
Ben zaten ölüyüm kim ölü kim diri umurumda değil
Yaşayan ölü kendisi, âhım bâki 😏✌️
Konusmuyoruz
Yok öyle biri
Nötr
Öyle biri yok
Öyle biri yok
Arada saçma canım yazıyor
Repeatta Elfida ama kanlı bıçaklı
Evli evine, köylü köyüne dönmüş
O kişi yok artık
Tanımıyorum
Yokkkk
engel listesindeyim
Ayrılık
Konuşmuyoruz
Berbat
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?