Türkiye'deki psikologlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Bu alanda yasa olmaması ve lisans psikolojinin bazı öğrencisi ile mezunlarının sürekli PDR ve Psikiyatri bölümlerine sallaması ama başka bir şey yapmaması bana aşırı saçma geliyor.

Üstüne bir de ambulansta psikolog olsun demeleri yok mu

sdfuıjxkvjdıfkxghvbuıdfhcngıbutudjfxguıhkrebuıdgfıohruıdfhıovjrefkd

ambulasda psikolog olacakmışşş

dfjhvkhljsfkdlpşvkrfdvewds

gdfjkbvnfdoıkgjvopfsdjgvkporlsldfxöçc

Türkiye'deki psikologlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla