Hiç arkadaşım yok yardımcı olur musunuz?

Merhaba öncelikle lütfen dalga geçmeli yanıtlar vermeyin çünkü bu benim için çok büyük bir sorun olmaya başladı.20 yaşındayım hala arayıp buluşabileceğim tek arkadaşım yok. Aslında arkadaşlarım var liseden, üniversiteden falan ama hepsiyle aynı samimiyeti konuştuğumuzda yakalasamda hiç böyle buluşmuşluğumuz yok ki şu an üniversite bittiğinde onlarlada hiç bağım kalmayacağını rüşünüyorum. Kısacası çok arkadaşım var ama hepsiyle sadece selamlaşmakla yetiniyorum 1-2 kişi hariç hiç aranan, sorulan insan ben olmuyorum. Çevremdeki herkes böyle insanlar ve benim bi türlü böyle olamayışım beni çok üzüyor. Çok yalnızım okulum hariç evden çıkmıyorum bile çünkü kimsem yok tek başıma çıksam bile çok sıkılıyorum. Bu durumdan zaten çok sıkıldım. Acaba sıkıntı bende mi diye düşünüyorum ama bu zamana kadar hiçbir arkadaşıma hasetlik duymadım hatta hep yardımına koşan ilgilenen biri oldum o yüzden bu düşüncemde yok oluyor. Eski sevgilimin çok fazla arkadaşı vardı ve bana her napıyorsun diye sorduğunda yalan söylüyordum çünkü sürekli evdeyim demeye çok utanıyordum. Böyle neden oluyor? Yaşıtım, çok arkadaşı olan sosyal insanlara çok özeniyorum, onlar gibi olmak istiyorum ama olmuyor. Ne yapabilirim ya da nasıl sosyalleşebilirim?

Hiç arkadaşım yok yardımcı olur musunuz?
Cevapla