Oda arkadaşlarım sürekli klima açıyor ve rahatsız oluyorum?

Yurtta kalıyorum ilk sınıfım. Normalde ilk başlarda iyiydi. Odaya klima taktırdı yönetim. Soğuk diye sürekli açıyorlar üşüyorlarmış. Sıcak derecede açıyorlar ve gözüme vuruyor klima sürekli rahatsız oluyorum bu durumdan ve ben üşümüyorum çok sıcaklıyorum. Söylesem de fayda etmiyor artık bir şey demeye de çekiniyorum. Gece onlar uyurken kapatmıştım sabah kim kapattı dediler. Ne yapabilirim?

Oda arkadaşlarım sürekli klima açıyor ve rahatsız oluyorum?
Cevapla