Odamda 24 saat klima çalışıyor sıcakta kalan insanlar aklıma gelince vicdan çekiyorum?

Siz de öyle misiniz Çok şükür benim odamda 24 saat klima çalışıyor Haziran'dan beri kapatmadım ama bugün çarşıya çıktım adam bu sıcakta ateşin karşısında insanları görünce vicdan çekiyorum Siz de vicdan azabı çekiyor musunuz serinlikte olduğunuz için

Odamda 24 saat klima çalışıyor sıcakta kalan insanlar aklıma gelince vicdan çekiyorum?
Cevapla