Sadece içimi dökmek için yazıyorum. Bir erkek arkadaşım vardı yani öyle sanıyormuşum?

Yakın kız arkadaşımla yakın olduklarını hissettim. Sürekli benim yanımda omuz atıyordu. Neyse bundan tartışma çıktı ve ayrıldık. Sonra duydum ki benimle ilgili problemleri gidip o arkadaşıma anlatıyormuş. Fakat işin bomba tarafı ayrıldıktan 3 ay sonra herkesten habersiz nişanlandı.5 ay sonra evlendi. Beni bir gram olsun sevdiğini düşünmüyorum. İkisiyle de iletişimi kestim bu arada. İnsanlar neden bu kadar kötüler? Ben hala kimseye güvenemiyorum sayelerinde ve eski halime döneniyorum. Kimsenin beni seveceğine inanmıyorum.

Sadece içimi dökmek için yazıyorum. Bir erkek arkadaşım vardı yani öyle sanıyormuşum?
Cevapla