Geçmişi takıntılı seviyede özlemek?

2012-2013 yıllarını o kadar özlüyorum ki sürekli o yıllarda ne kadar mutlu olduğumu düşünüyorum. Çaresiz bi durumdayım şu an dönsem dönemiyorum depresyona girdim bu yüzden. Nasıl geçicek bu his?

Geçmişi takıntılı seviyede özlemek?
Cevapla