Birinin lafını diğerine taşımak kadar aşağılık bir durum var mıdır?

Benim yanımda alkolik insandanda katilden de kendini para ile satandan da esrarcısından̈da kötüdür, bunlar hastaliktir. Ama bu olay karaktersizliktir. 💓 mutlu bir başlangıç olsun Herkese Günaydın.
😇
😇
Güncellemeler
1 yıl
Ben direkt yüze söylerim bu yüzden pek sevmezler beni. Korkacağım lafıda arkadan konusmam. Soru genel dır (kişisel değil )
Birinin lafını diğerine taşımak kadar aşağılık bir durum var mıdır?
Cevapla