Üniversitenin ilk günü edinilen arkadaşlık normalde herkeste sürerken bende neden olmuyor?

kötü bir şey de yaşanmadı aslında. bende mi problem var diyeceğim ama incitecek bir şey söylemiyorum zaten çok fazla konuşmadığım için. herkes grup ya da çift halinde yanlarına gitsem bile çok konuşmuyorum üniversitede arkadaşlığın devamı gelmiyor mu

Üniversitenin ilk günü edinilen arkadaşlık normalde herkeste sürerken bende neden olmuyor?
Cevapla