Okulda bir kız vardı bir şey sordu ve o şekilde tanıştık ben kızdan direk hoşlandım kız çok güzeldi okulda sürekli yanın gittmeye onla konuşmaya çalıştım ama pek yüz vermiyordu kendi halinde bir kızdı önceden nasılsın filan diyordum konuşuyorduk sonralarada soğuk yapmaya başladı bende yanına gittmedim uzaktan bakıyordum büyük ihtimal arkadaşları söylemiştir bu çocuk sana bakıyor diye, neyse okul yarı yıl tatili oldu ona mesaj yadım beni direk engelledi sonra engelli geri kaldırdı ve sürekli profil resimlerini değiştirip güzel resimlerini koymaya başladı neyse uzun bir süre yazmadım yine yazdım beni yine engelledi, 1 hafta sonra engelli geri kaldırdı ve sürekli yine, profil resimini değiştirmeye başladı ve ona yazdıkdan sonra okula çok bakımlı gelmeye başladı bazen okulda bana bakıyordu ben bakıncada kafasını çeviriyordu , kızarkadaşı yanımdan geçince gülüyordu bazen hiç umursamıyordu, bende arkadaşlarından çekiniyor ondan yazmıyor diye düşündüm okul bitti çok kibar ve çok güzle bir mesaj yazdım direk engelledi şok oldum ve çok üzlüdüm çünkü birdaha kızı göremiyecektim ve iki kez engelli kaldırmasını belki olur diye düşünmüştüm ben sırf onu görmek için dersim olmamasına rağmen okula gittim, o sıcak havada sırf onu görmek için bekledim çirkin bir kişi değilim çevrem beğenir beni o bir cevap bile çok gördü keşke hiç yazmasaydım emek harcamasaydım, diyorum kendi kendime engellemesi zoruma gitti zaten daha önce engelli kaldırmasaydı yazmazdım ona yazdıkdan sonra ki tavırları okula çok bakımlı gelmesi engelli 2 kez kaldırması okuldaki tavırı kafamı karıştırdı
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Seni sevmiyor. Engeli kaldırması önemli değil. Senin sevdiğini biliyordur o yüzden gülüyor. Bakımlı gelmesi de sanaa özel olduğunu düşünmüyorum. Yani bence sevmiyor kaç kez engellemiş zaten yazmaman için yapmış sonradan açması da öylesine.
Saçma kız bakımlı değildi zaten ben yazdıkdan sonra bakımlu gelmeye başladı ne hikmetse ne zaman yazsam sürekli pp değiştirtordu okulda bana bakıyordu ben bakınca kafasını çeviriyordu yanındaki kız arkadaşını tanımama rağmen benim yanından geçin kız arkadaşı gülüyordu ben kızı okulda pek erkekler görmedim kendi halinde bir kızdı bir kız bana bu olay üzerine ya sevgilisi vardır ya da endişesi vardır dedi
Ama cevap vermemiş hep engellemiş. Sevgilisi olabilir bence de.
Ben diyorum ki engelli geri kaldırması hem bunu 2 kez yapması ben birisini engellesem engelli geri kaldırmam yane neden kaldırım ki onu geçtim kız beni çok iyi tanımıyor hatta nerdeyse hiç tanımıyor oda etki birde kız bir gün beni yoksa gördü heycanladı hemen yolun karşısına geçti güldü arkdaşlarıyla okulun son günü kız unuz uzun bana baktı yanında ki kız arkdaşı güldü
Bilmem, belki ben gibi engellemeyi sevmiyodur. Bende kimseyi kalıcı engellemem sonra açarım yazmaması için bi süre engellerim aslında süresi de önemli ne kadar sürede açtığı felan hemen açıyorsa engelledikten sonra o zaman vardır birşeyler. Zaten senin hoşlandığını bildiği açık arkadaşlarınada anlatmış. Ama dediğin gibi sana güvenmiyor ya da sevgilisi var.
Nasıl yane bana güvenmiyor
Önceki ilişkileri yüzünden kimseye güvenmiyor veya direkt biriyke ilişki istemiyor anlamında dedi. İstese engellemezdiki engellemesi saçma olurdu.
Ben sadece konuşmak istemediğin kişileri engellerin mesela.
Dediğim gibi kızı okulda pek erkeklerle görmedim hani okulda birsi görürsün onun hakkında kafanda bir profil oluşurya öyke benim kafamda öyle kız pek erkeklerle işi varmış gibi gelmedi kız beni engellediğinde kız benden nefret ediyor sandım ama okulda gördüğümde hiçde öyle davranmıyordu dediğim gibi okulun son günü bana uzun uzun baktı okulda bana bakıyordu ben bakınca kafanı çeviriyordu instagramımı sildim kız engelledi diye dediğim gibi benim ona karşı olan sevgim saf ve temiz günümüzde bulunamıyan bir sevgi beni düşündüren cevap vermessi ve keşke istemese bile bir cevap verseydi hani beni sevmiyor desem o tavırlar neydi okulda bana bakmalar neydi arkdaşı nerden biliyor okuldaki tavırları
Çirkin biri değilimdir çevrem beni yakışıklı bulur ve üstüme başıma çok bakarım temizimdir yane acba beni bir kızla mı gördü
Belki yüz yüze senle konuşmak istiyor sen yanına gidip soru sor o an neden beni engelledin diye sor. Sende bir sorun yok bence suç sende değl. En doğrusu onla iletişim kurmak için adım atman olur
Okul bitti şehitlerimiz çok uzak kafayı yiyecem bir çarede yok hani sebebini öğrenseydim keşke ve sende sorun yok dedin neden öyle dedin açarmısın konuyu biraz
Şehirlerimiz çok uzak onu birdaha görmem pek mümkün değil
Sende sorun yok dedim çünkü reddetmesi için sebep yok dedin ya yakışıklıyım onu gerçekten seviyorum. Bence senin sevgin saf ve temiz yani sende sorun yok o yüzden kendine güvensiz olma. Reddediyorsa başka sebep vardır. Bir kişiye çok takıntılı kalmamanı öneririm ben. Bazen seversin ama karşı taraf adım atmaz bende öyle zamanlarda hep vazgeçtim. Duygular insanı çok yoruyor. karşılık görmeyen duygular
Evet instagram hesapbım yoktu ona yazmak için açmıştım oda böyle oldu sildim çünkü sürekli bana onu hatırlatıyor peki sence tahminen neden cevap vermedi aklımı kurcalıyan soru bu
Açık söyleyim bilmiyorum.. Her insanın karakteri farklıdır kızı tanımıyorum sonuçta. Ama sen pek erkeklerle işi yok dedin bence ilişki istemiyor senin niyetini bildiği aşikar zaten.
Benim niyetimi nasıl biliyor birde instagram silmem iyi mi kötü mü
Bana istemiyorum deseydi yazma deseydi senle biz olmayız deseydi zaten yazmazdım ama 4 kez yazdım bir cevap vermedi düşünsene 4 kez ikikez engelledi 2 kaldırdı en son engelledi 2 ay geçti engelli duruyordu bende hesap sildim bir cevap yazsaydı istemese bile söyleseydi ben onun için çok emek verdim bu zamandaki ilişkilere baktımızda yalanlardan ve çıkarlardan oluşuyor benim ise ona olan sevgim saf ve temizdi en azından bir cevap verseydi sebebini söyleseydi
Arkadaşlarıyla gülüyorlar dedin ya ondan 😁bilmemesi aptallık olur zaten illa belli olmuştur artık. bence istemiyor zorlama.
Yok zaten yazmam artık instagram sildim zaten
Sana şans vercek kızlar varken bir kişide takılı kalınmaz ya bencede yazma artık.
İşte insanı üzen boşa giden zaman ve rezil olduğumzla kaldık
Evet bende oldum 1 yıl boyunca değer vermssi için bana çabaladım. O nun pek umurnda olmadı kısaca bende en son engelledim onu ya Rezil olma hissini çok iyi biliyorum. En iyisi vazgeçmek oldu kafa rahat.
Dediğim gibi okulda çok kız arkdaşım vardı ama ben onu istedim keşke diyorum zamanı geri alâ bilsem hiç umursamazdım yok demesinden ziyade cevap vermemesi beni üzdü istemiyorum deseydi zaten çaba sarf etmem yazmazdımda ya düşünsene 4 kez yazdım istemiyorum diye bilirdi en azında yılar önce buna benzer bir olay oldu kıza bana istemediği güzelce söyledi o kıza içimde hep yön dedi diye kızgınlığım vardı ama şimdi kızın iyi birisi oldugunu o kadar iyi alıyorum saçama sapan şeyeler yazmama rağmen kız isremediğini söyledi en azından güzelce ifade etti bu o kadar kibar ve güzel şeyler yazmama rağmen bir cevapbı çok gördü