Arkadaşlarımla cok iyi geziyorum ediyorum gülüyorum ama?

gece mesela eve dönünce diyorum ki babam olsaydı 2828 kez aarardı babam öldü 7 ay oldu ama sürekli ağlıyorum gece ev yolunda o çübkü sürekli arardı beni gelip alırsı diyorum ve ağlamaya başlıyprum bu durum nedir normal mi ne zaman geçer :( konuştukları aklıma geliyor

Arkadaşlarımla cok iyi geziyorum ediyorum gülüyorum ama?
Cevapla