Kısacası hareketlerimin çocuksu bir yanı var. Canım istedi diye durduk yere hafiften çığlık falan atıyorum gülüyorum mesela. Bir gün durduk yere arkadaşıma sarıldım sıktım falan. O da bana dediki seninle olacak olan erkeğin bu tarz hareketlerini sevmesi lazım. Ben kendimden birkaç yaş büyük oturaklı efendi birini istiyorum. Öylesi beni ilgi çekici bulur mu? (Tipten yana sıkıntı yok genelde beni güzel bulurlar)
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Genelde bulmam hayır eğer hal ve hareketlerine çeki düzen verdirirsem yürüyor ilişki
Errrkeğe bak yaa eğitim verecek
Öyle yolda yürümesini bilmeyenlere de eğitim veriyorum işim bu
Nasıl yürünüyomuş yolda. Ben biraz kıvırıyomuşum sıkıntı arz eder mi
Kıvırmak mesele değil mesele o kıvırtmaya layık olmak yolda beş kişi yürüyüp yolu kapatmamak karşıdan gelene yol vermek yoksa kim nabsın senin kıvırtmanı
Öyle oturaklı efendi erkeğin seninle işi olmaz palyaço lazım sana anca o olur
Off geldi errrrkek
Şu verdigin cevabından bile zeka seviyen ve eğitimsizliğin anlaşılıyor
Neymiş eğitim seviyem tahmin etsene. Hakaret ettiğin ve önyargılı davrandığın bir insandan nasıl bir cevap bekliyorsun
5 para etmezsin ya vaktimi harcamak istemiyorum senle konusarak
Tamam sen belliki çok kaliteli birisin eşdeğerin insanlarla takıl. Ama minik bir tavsiye bu kadar nefret dolu olmak sana zarar verir. Söylediklerin en ufak canımı sıkmadı çünkü benim absürt bir yanım yok ve bu halimle seviliyorum. Ama benim söylediklerimi ciddiye almalısın
Bir kızın durduk yere çığlık atması kadar itici bir şey yol
İlgi çekmek maksadıyla kalabalık ortamlarda yapmıyorum bunu sevgili Sarah. Tamamen o anki yüksek enerjiyle yakın arkadaşlarıma özel yaptığım bir hareket bu
Enerjine hayranım ve modunu düşürmek istemem ama çığlık itici. Disney dizisinde değiliz
Çığlık dediğim yüksek desibelli bir şey değil anlatamadım 🥲
Anladım sorun yok o zaman. Elleri havada çırpmak kısık çığlıklar falan
Hehhh o işte
Tamam tamam sorun yok 😅 Güzel enerjin hiç eksilmesin
Teşekkür ederim 🥲😻
Yasam enerjısı farklı yerlı yersız hareketler farklı
Nerede nasıl davranacağımı elbette biliyorum o kadar değil
Kendı kendıne gulmek ıcın cıglık atmak ya da arkadasını anıden sıkıp sarılmak pek bıldıgını gostermıyo buyudukce anlarsın Şu an ne desek savunma yapacaksın derdın anlamak degıl
Eyvallah aslan kaplan ben böylede seviliyorum tavsiye için sağol
Rıca ederım cocugum sevılmen yetmez saygıya da ıhtıyacın olucak buyuyunce ozaman hak verırsın asagıda saldırarak yorum yaptıklarına
Ben kimseye saygı sınırını aşan bir cevap yazmadım. Gereksiz yere linçleyen sizsiniz. Bu kadar tahammülsüz olmak yorucu değil mi? Dünyayı daha kötü bir yer haline getirdiğim yok. Sende daha yararlı işler yapmak varken bana takılıyosan arkadaşım, üzgünüm ama olgun biri değilsin.
Sana yararımız dokunsun dıye yorum yapıyoruz uzgunum ama benı elestırebılecek veya nıtelendırebılecek erıskınlıkte veya olgunlukta hıc degılsın daha yararlı bısey yap mesela ozelestırı
Emin ol seni eleştirebilecek olgunluk düzeyindeyim. Bende bir hayat yaşıyorum ve bu boş beleş bir hayat da değil. Ancak senin benden 10 sene fazla yaşayıpta adabını öğrenemediğin bir üslup sorunun var belliki. Engin olgunluk düzeyine bunuda eklemeli öneririm. Ek olarak yaşından başka öne sürebileceği bir argümanı olmayan kişi nezdimde saygıya layık değildir. Bir daha gerçek hayatta görüp zekası senden düşük mü yüksek mi anlayamadığın birine ablalık taslamamanı öneririm.
Gercek hayatta sen benı daha once cok gordun galıba? Karsı tarafa sundugun onerılerı kendınde denemeye basla mesela kendıne bı ıyılık yapıp, bos beles hayat yasayıp yasamadıgın benı zerre alakadar etmez sorunu sordun yorumunu aldın bunun otesını ıstıyosan devam ederım. Zeka ve olgunlugun ıkı farklı sey oldugunu ayırt edemıyo olmanda ıkısınden de bellı oranda yoksun olmaktan kaynaklı olsa gerek kendını fazlasıyla adaplı gormende cok sasırtıcı adab kurallarını bılıyo ve uyguluyo olsan yaptıgın hareketlerın hıcbırını yapmıyo olurdun. O yuzden sacma cevaplarını ve saldırını al ve kendı dunyanda cıglık atarak neselenmeye calıs
İzahı olmayan şeyin mizahı olur. Keşke sana açıklama yapmakla yorulmayıp dalgaya vursaymışım. Başkalarının sınırlarına karşı saygısız bir insansın. Hayatındaki talihsiz insanlara başarılar
Ne mutlu kı senın cevrendekı sanssızlardan degılım, baskalrının sınırlarına karsı saygılı olmayı ogrendıgınde kendıne de bı sınır cızersın, hayatında mutluluklarr
Çevremin mutlu insanlara bir garezi yok gayet iyi anlaşıyoruz. İyi geceler..
Kendı mutlulugunu hoyratca yasamayı tercıh edene garez etmezler zaten 😉ıyı geceler
Gereksiz yordun beni uykum geldi Allah rahatlık versin
Benimle buluşup biraz mizahlamaya ne dersin. Ben hep güldürürüm but gülmem.
Göbek ağrır dersin yeter kas yaptım.
Yerine göre yapacaksan sıkıntı olmaz ama abartma 21 yaş nasıl cjdn
Burcun ne bu arada
Yengeeeç
Yengeçler soğuk oluyor ya sen nasıl böyle enerjiksin
Git bir daha araştır tam tersi. Yengeçler duygusal olur
Duygusallık ne alaka enerjiden bahsediyorum ben
Çünkü ben yay ve benle uyumlu olmak için eğlenceli birj olmalı karşımda
Çığlık atılması biraz itici banada geliyorlar hergün çok fazla gülüyorum falan itici bulanlar bol oluyormuş
Bunu kalabalık yerlerde ve yüksek tonlamayla değil. Sadece en yakınlarımın yanında nadiren yapıyorum. Senin dediğin tipleme emin ol bana da antipatik geliyor
Anladım^^) Ben fazla güldüğüm ve çocuklaştığım için (eski) sevgilim benden soğuduğunu söylemişti (hayatımda ilk defa ciddi bir insan olmak istedim)
Off defolsun gitsin seven herşeyinle katlanır
Sevseydi bırakmazdı
Yaa yorumları okuyorum. Aynı yapıda olduğumuz için mi bilmiyorum ama yani saçma sapan şeyler yazılmış. Adam öldürüyoruz sanki bir edepsiz denilmediği kalmış. Enerjik olmakla patavatı bağdaşdırmak? Garip insanlar var harbi
Gerçekten insanlar doğru anladıklarına bile emin olmadığı birini nasıl bu kadar emin eleştirebiliyor. Nefret yüklü ve önyargılı bir toplumuz
napalım madalyon mu takalım kanka allah bahtını açık etsin ne diyelim biz mi seçiyoruz sana adayı kısmetse olur mu burası sanki
Hafif egoist ve dengesizlik sezdim
Neden herkes kötü yorum yaptı yazıda istemeden yansıttığım gibi itici bir tablo değilim😞 Bebeğin tatlılığına dayanamayıp sıkarak sevmek gibi bir şey bu. Bende çok sevdiğim için dengesizleşiyorum
Olabilir tabiki ama biraz frenleme fena olmaz
Ama böyle seviyolar
Kişiden kişiye değişir bu sevme olayı
Hayatımdakiler sevmeye devam etsin yeter. Zaten gerçek sevgi şarta bağlı değildir.
Doğru ve güzel bir bakış açısı bence
🙏
Rica ediyorum psikoloji okuyorum yazmak istersen buradayım
sıkıntı olmaz sıcakkanlı kadınları herzman severım
Arkandan patavatsız diyoruz knk
Ne boş yaptınız bu herkese yaptığım bir şey değil. En yakınlarıma karşı. Yoksa normal ortamlarda çok konuşmam ve soğuk bulunurum
Takılıyorum ya bende deliyim knk yalnız değilsin
Genci herkes cekici bulur
Bence süpersin erkeğin arayıpta bulamadığı
Neden bulmasın
Delidir yakalayın
Yaa değilim ahahhahaha sadece değişik bir karakterim var
İşte o senin hayat dolu bir kız olduğunun göstergesi
Benim sevgilim olsan burnunu ısıririm böyle şakalar yaptığında