Aile & Toplum Kendini kötü hissettiğinde ilk kimi ararsın? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Kendini kötü hissettiğinde, yalnız hissettiğinde ilk kimi ararsın? Kendini kötü hissettiğinde ilk kimi ararsın? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et
Alphaboy18 Takip Et Bilge Yaş: 35 , eic 99% 1 yıl https://youtube.com/shorts/xE57Wh130Ts?si=Dy3GQ7LmIO2tcmZS 0 0 Yorumla
ruhumunışığı Takip Et Master Yaş: 21 , eic 100% 1 yıl Yağmur yağsın da dışarı çıkmak için bahanem olsun diye dua ederim. Kimsesizim ben. 1 0 Yorumla
RealistPasa Takip Et Yoda Yaş: 29 , eic 91% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 333 cevap paylaştı. Kimseyi dertlerimle başa çıkabilecek olgun yakışıklı ozguvenli ve sportif bir erkegim 0 0 Yorumla
RRomeooo Takip Et Guru Yaş: 40 1 yıl Aile & Toplum konusunda 729 cevap paylaştı. dinleyecek kimsem yok. oyuzden yurur ve kendimle konusurum. 0 0 Yorumla
_Queenn_ Takip Et Guru Yaş: 33 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı. Annemi… 0 0 Yorumla
Mukan34 Takip Et Master Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,9b cevap paylaştı. Kimseyi 0 0 Yorumla
mertcan2234 Takip Et Yoda Yaş: 27 , eic 100% 1 yıl Aile & Toplum konusunda 311 cevap paylaştı. annemi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Yağmur yağsın da dışarı çıkmak için bahanem olsun diye dua ederim. Kimsesizim ben.
Kimseyi dertlerimle başa çıkabilecek olgun yakışıklı ozguvenli ve sportif bir erkegim
dinleyecek kimsem yok. oyuzden yurur ve kendimle konusurum.
Kimseyi, kendim çözerim.
Annemi…
Kimseyi
Kimseyi
annemi
112 ararim
Ablamı
Ambulansı ararım
İlk annemi arıyorum