19 yaşındayım,
ailemle aram değişti
eski arkadaşlarımın yerini başkaları aldı
düşünce tarzım değişiyor
hayat tarzım tamamıyla değişti
sanki özgürlüğün kokusunu ilk kez içime çektim ve eski benliğime veda ettiğim bir dönemdeyim
19 yaşındayım,
ailemle aram değişti
eski arkadaşlarımın yerini başkaları aldı
düşünce tarzım değişiyor
hayat tarzım tamamıyla değişti
sanki özgürlüğün kokusunu ilk kez içime çektim ve eski benliğime veda ettiğim bir dönemdeyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hayat boyu değişiyorsun merak etme
Aynisini bende yaşıyorum büyüyoruz lan
Tebrikler büyüyorsun
biraz korkutucu ama merak uyandırıcı bir yolun başındayım
Zamanla alışıyorsun ve bu yaşların ne kadar güzel olduğunu hatırlıyorsun özellikle ileride iş hayatına girince 19 20 üniversite yıllarım gelse keşke diyorsun daha çok yolun başındasın
ben iş hayatındayım zaten, lise terkim ve aile evinden ayrıldım bu hafta yalnız hissediyorum ama huzurlu
Erken başlamışsın bu üzdü ben 23 yaşında başlamıştım mezun olunca
Neden üzdü, zaten evde veya okulda pek iyi hissetmiyorum asla kendim olamıyordum şimdi ise çok güçlü hissediyorum
Güçlü hissetmen ve mutlu olman önemli zaten bu iyi bir şey beni üzen o güzel 4 yılı yaşamamak güzel arkadaşlıklar sosyal çevre vs vs acısı tatlısı iyi anılar oluyor yani
orası öyle haklısın, diğerleri gibi bir yaşantım olsun isterdim ama maalesef olmadı ama pes etmediğim için kendimle gurur duyuyorum her zaman nasıl daha çabuk özgğrlüğüme sahip olabilirim diye çabaladım ve asla kendimi ezdirmedim ayrımcılık görsem bile kendi benliğimden vazgeçmedim. Şimdi yalnız hissediyorum ve biraz can acıtıcı ama hayat bu ay ışığı altında sigara içildiğinde biraz daha güzel oluyor en azından
Güçlü olman gerçekten harika ve tebrik ediyorum seni ayaklarının üzerinde durduğun için maalesef dediğin gibi hayat herkese eşit davranmıyor ama yalnız da değilsin çok iyi arkadaşların elbet olacak 😊
Teşekkür ederim ☺️ umarım dediğin gibi olur ama olmasada sorun olmaz yalnızlıkta güzel haha 🤪
Yalnızlık güzel tabi ama arkadaşlar da iyidir 😅
Arkadaşım olmadığı için iki ay önce bir festivale tek başıma gitmiştim, orada birkaç kız ve erkek benim yanıma geldiler yalnız mısın tarzını beğendik dediler sonra çok eğlendik tüm gece beraber takıldık. Şimdi ise kızlardan biri yeni taşındığı için ev partisi yapıyor ve ben ona gidiyorum bir şişe gin aldım hahah böyle arkadaşlarım var benim pek sıkı mıkı yok
Vayyy tarzın iyiymiş o zaman bende senin gibi yapacağım eğlenceli görünüyor 😊
Haha evet en eğlencelisi, sıkı dostluklar fazla karmaşık ve zaman istiyor ve ben yalnız takılmayı sevdiğimden sadece eğlence dostlarımın olması bana göre daha iyi. Kötü hissedip ağlamak istediğimde iki sokak ileride olan bir cafe var orada hep yaşlı amcalar oturuyor sahibi ile de iyi anlaşıyorum ağlayıp gülebiliyorum içip 😂 yargılanmadan bende böyle süzülüp gidiyorum işte
Bence o yaşlı amcalar bile güzel dostluklar öyle deme tecrübelerinden faydalanıyorsun ayrıca marjinal birisin 😅
Ahaha evet seviyorum onları, hem bir şey olursa hep biz buradayız biri bir şey derse falan bize gel diyorlar kendimi güvende hissediyorum 😂 bir tane yaşlı amcaya sarhoşken küpemi vermiştim gençliğinde hep takıyormuş ama yaşlanınca bırakmış ve küpeyi aylardır kulağından çıkarmıyor tekrar kendim gibi hissediyorum diyor ve herkese küpesini gururla gösteriyor 😂 marjinal ne demek bilmiyorum ama araştıracağım güzel bir şeyse teşekkür ederim ahah
Bak işte güzel dostluklar bunlar da bir küpe de bana ver bari saklarız ayrıca güzel bir şey dedim ayıpsın 😅
Hoş sohbet için teşekkürler, burada son buluyor gibi görünüyor. İyi akşamlar diliyorum! Ve haha fazla küpem var, seninlede paylaşabilirim
Ben teşekkür ederimmm bekliyorum tamam 😊🙏
25 kadar bekle
Zamann