Arkadaslar kira ile ilgili sorumu bilen yanıtlayabilir mi?

arkadaslar evi kiralarken kira sözleşmesi yapmıstım kiracımla 2 ay sonra 1 yıl olcak. ama kira artıs oranı alanını ikimizde bos bıraktık ve altta imzalarımız var, tüfe oranında artış yapablr miyim? Ayrıntılar göz önüne alındığında. Ve Mahkemelik olsak sonuc ne olur?
Arkadaslar kira ile ilgili sorumu bilen yanıtlayabilir mi?
Cevapla