Ailem durduk yere ayrı eve çıkmamı söyledi. Normal mi böyle söylemeleri?

28 Yaşındayım. Ortada hiç bir sebep yokken babam yaşın geldi geçiyor madem evlenmek istemiyorsun nasılsa paran var, maaşın var abin evlendi gitti sende ayrı eve çık artık dedi, annemde babamı destekledi olgun bir kadınsın, kendi ayaklarının üzerinde durabilirsin yok yalnız yapamam diyorsan evlen git dedi, nedenini sorduğumda öyle olması gerekiyor, yetişkinsin, çocuk değilsin, ölene kadar bizimle mi yaşayacaksın diyorlar. Aileme yük oluyorum desem aksine hem maddi, hem manevi maaşımın bir kısmı ile her ay eve destek olmaya çalışıyorum. Sürekli kavga eden, huzursuz bir ailede asla değiliz. Bu durum yüzünden canım baya sıkıldı, şu an ev bakıyorum ama neden böyle bir şey dediler onu asla anlamıyorum.. Normal mi bu durum?

Ailem durduk yere ayrı eve çıkmamı söyledi. Normal mi böyle söylemeleri?
Cevapla