Acilen konuşmam gereken kafamı kurcalayan çok şey var yordu artık birine danışmam gerek ama etrafımda sevgilimden başka kız yok
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
kizlar anlamaz bize sor mk
Yolllaaa
aa benimde
Yok yere şüphelenmez insan asla
Ne zaman ve nasıl başladı bilmiyorum ama geçmişiyle alakalı
He soyle
Şimdi geçmişi bana karşı yaklaşımı ve şüphelerim hakkında kafamda çok soru işareti var nerdeyse 2 yıldır beraberiz ama benden önce de bir ciddi ilişkisi varmış ve ben bütün geçmişini biliyorum içim rahat değil ama onu seviyorum ne yapmalıyım?
İki yıl az değil de şüphe işin içinde varsa orada bir şey vardır
Ne yapacığımı bilmiyorum bazen içim içimi yiyor ama yanındayeken aklıma gelmiyor
Ve en büyük sorun şüphlerim o kadar büyük ki normalde lavaboya teşefonla gitmeyen kız gidince bile tuhaf düşüncelere kapılıyorum ve kendimi yiyip bitiyorum
Neden böyle düşünüyorsun? Geçmişi diyorsun siz zaten iki yıldır birliktesiniz. Bu bayağı uzun bir süre. Soru işaretlerini anca onunla giderebilirsin. Konuşmayı dene.
Denedim kendim hakkımda ve ilişkimizin başındaki zamanlar hakkında benimle ilgili düşüncelerine kadar ama hala rahat olamıyorum
Ve geçmişini bilmenin verdiği en büyün ağırlık daha öncs yaşadığı şeyleri benimls yaşarken ne düşündüğünü bilememek ve bunu ona sorduğumda geçmişiyle alakalı her hangi bir şeyin Aklına gelmediği
Bilmiyorum ama bu belirsizlik seni bitirir. Şu ana kadar neyden şüphe ettiysem altından bir şey çıktı. Şüphe ediyorsan mutlaka bir şey vardır
Şöyle kesinlike ego falan değil ama ben özgüvenli bir insanım onu her anlamda mutlu edebiliyorum ama sorun beni aldattığını düşünmem böyle düşünmemin sebebi önceki ilişkisi hakkında bildiğim şeyler
Böyle düşünmenin sebebi hissedip sezmen dışında bir şey değil.
Ne yapağımı bilemiyorum?
Nasıl yani?
Güvenmek için ne gerekiyorsa yap. Sosyal medya hesaplarını iste. Telefonunu da kontrol etmeyi teklif edebilirsin. Ama hissediyorsan mutlaka vardır
Hepsi var zaten birlikte sürekli olarak kaldığımız zamanlarda oluyor
Kendi sorunumu bile anlayamıyacak hale geldim sorun benmiyim onu bile bilemiyorum artık
Ya dediğim gibi kimsenin durduk yere şüphe edebileceğini düşünmüyorum
duygularından emin olmak ayrılıcağın biriyle son kez bişey yaşamak normal mi?
Ve bunu yaparken o insanın seni düşünmezi hayal etmesi?
Nasil yani
Senin bir ilişkin var ama bitmek üzere çok kötü gidio kafanda kalbimde bitmiş ama sen duygularından emin olmak için son kez onunla beraber oluyosun ama olduğu sürede benimld tanışmış ve benden gördüğü anda hoşlanmış ilişkisi varken konuşmadık ama ilişkisi bittikten sonra konuşmaya başladık bu normal mi ve bunu yaparken beni hayal ettiğini söylüyor?
Sanmıyorum. İnsan sevmediği ve sevdiğini ayırt edebilir. Sevmediğim biriyle beraber olmam ben. Belki de doğru söylüyordur bilemeyiz ama bu şüpheler yersiz değildir. Temkinli olmanda fayda var
Bilmiyorum kafanı çok kurcalıyor ondan ayrılmamdan korkuyor bi anda bırakmamdan korkutuğunu söylüyor ne yapacığımı bilmiyorum
İlişkiniz pek yolunda gitmiyor sanırım. Oturup bi konuşun bence
Sence ne yapmalıyım?
Hayır ilişkimiz gayet güzel tartışmalarımız bile çok nadir olur oturup konuştuk bir gece sabaha kadar ama ben yine cevaplardan tatmin olmadım bu sorunumu ona yansıtmıyorun artık akıl almak için bu uygulayı indirdim
Sonuna kadar dicem şüphe varsa bir şey vardır diye sen temkinli ol en başından beri yoktur bu şüpheler dimş
Bırakıp gitmemden korkamsının sebebininse bunları bildiğim için durumu kabullenmeyeceğinden korkasıymış
Geçmişi ne ki kızın
En başlarda yoktu sonradan sonradan olmaya başladı artık paronayak gibi hissediyorum eski ilişkisinzeki kişinin ismi sanki özellikle her yerde karşıma çıkıyormuş gibi kafayı mı yiyorum desem çok mu düşünüyorum desem ne desem bilmiyorum ama böyle bir durumda ilk kalıyorum ve bu durumum beni korkutuyor
Geçmişi aslında kötü den ziyade normal gibi ya da bana normal gelio anlamıyorum 1 yıllık bi ilişkisi olmuş
Gözünü korkutuyor sanırıım
E sizin iki
Söylediğim gibi ilkişinin bitiminde yaşadığı şey beni çok rahatsız ediyor geçmişiyle onu yargılamıyorum tabikide ama duyhularından dmin olmak için beraber olmak ve başka birinden hoşlanırken bunu yapmak ve zaten ayrılmak için gitmişken bunu yapmak kafamı çok kurcalıyor
İnandırıcı gelmedi bana
Gözümü korkutan şey sanırı geçmişi göremeceğim için hiç bir zaman doğruyu bilemeyip hep aklıma gelmesi inanmak istesemde olmuyor
Sence neden yapmıştır böyle bişey neden yani?
Ona da bu şekilde sordum neden üst üste daha sinirli bir şekilde tekrarlayak ama cevabı değişmedi
Ne yapacağım ayrılmalımıyım?
Sen olsan ne yapardın?
Ben olsam
Bilmiyorum yaşamadan bilemem tabii de sevgilimin geçmişi benim için önemli
Bu yuzden en başta kabul etmezdim ama bi hata yapıp kabul ettin
O seni sevşyorken ya her şeyi silip onunla devam etmen gerekiyor
Ya da onu bırakıp bir daha donmemen
Ve hep şöyle düşünmüşümdür bir başkasına yapan neden bana yapmasın
Bilmiyorum kafam o kadar karışık ki işime bile odaklanamıyorum ona yaptın bana niye yapmayasın diye sormuştum verdiği cevabı bild hatırlamıyorum
Emin değilsen hayatına bak belirsizlik adamı mahveder
Sence son bir kez konuşmalımıyım onu hala seviyorum çok güzel zaman geçiyoruz bana bebek gibi bakıyor gece karnım açıktığını söyleyince bile sıcacık yataktan kalkıp yemek yapıyor sorun bende mi acaba boşvermelimiyim olacağı varsa olur diyip unutmaya mı çalışmalıyım?
Yani hiçbir sorun yok ki aranızda sen bunu sorun haline getirmişsin gibi ama iyice düşün
sor bakalım
Selam