Ya ben çok yalnızım ya sadece annem babam var yanımda olan gerçekten beni seven onun dışında hiç kimsem yok?

Hani şimdi annem babam benim yaşlı insanlar böyle nasıl desem ablamla aramızda 14 yaş var o kadar söyleyeyim ne kadar yaşlı olduklarını siz düşünün yani şimdi hani aileni anlat sıkıntılarını bir şey yap falan diyeceksin de yaşlı insanlar pek anlamıyor Kafa yapısı olarak anlaşamıyorsun ya bir arkadaşım olsa bir derdimi anlatsam bir şey yapsam beraber gezsek de olsak ya da sevgilim olsa onunla beraber vakit geçirsem yani hiçbir şeyim yok ya hiç kimsem yok ciddiyim yani şakasız hiç kimsem yok okulda Yok dışarıda yok hiçbir yerde yok
Ya ben çok yalnızım ya sadece annem babam var yanımda olan gerçekten beni seven onun dışında hiç kimsem yok?
Cevapla