Arkadaşım dediğim kişi beni öptü ne yapacağım?

Normalde bu konuyu açmayacaktım ama ne yapacağımı bilemiyorum. İş arkadaşım, aynı yerde çalışıyoruz. Kendisiyle iş çıkışında konuşuyorduk; aniden beni öptü. Ben de kendimi geri çekmedim, dona kaldım gibi bir şey oldu. Benden hoşlandığını anlıyordum; belki de bu cesareti ona ben verdim, bilmiyorum. Ama ne yapacağımı da bilmiyorum, kafam çok karışık açıkçası. İlişkisi falan istemiyorum, YKS'ye hazırlanıyorum ama her gün yüz yüzeyiz. Artık ona nasıl bakacağımı bilmiyorum; beynim çalışmayı durdurdu gibi, ne yapacağımı gram bilmiyorum, of ya.

Çocuğu görseniz, böyle bir şey yapacağını hiç düşünmezsiniz. Saf birisi, iyi anlamda temiz kalpli, üniversite öncesi çalışıp para biriktiren birisi.

Güncellemeler
1 yıl
Yoğun olduğumuz için henüz doğru düzgün konuşamadık. Ayaküstü kısacık bir şeyler söyledi, özür dilerim. Kendime hakim olamadım. 'Senden hoşlanıyorum, çevremde bana en yakın sayılı kişilerdensin' dedi. İş çıkışı oturup konuşacağız. Bilmiyorum, ne yapacağımı.
Arkadaşım dediğim kişi beni öptü ne yapacağım?
Cevapla