Erkeklerin kadınlaşması sizce kadınların suçumudur?

hemcinslerim maalesef öldürülüyor eziliyor bunun farkındayım ama olay şuki kızlar sürekli erkekleri aşağılama , eşitlik peşindesiniz anlamadığım bir kadın işe başladığı zaman erkeklerle eşitmi oluyor ya da erkek ev işi , yemek yaptığı zaman bizlerle aynı konumdamı oluyor eğer öyleyse o zaman bi kadın boşandığı zaman nafaka ödesin , sırf kızlığını kocası aldı diye nafaka alan kadınlar var eşitlikten kastınız buysa kusuruma bakmayın sığ kafalısınız bizler kız olarak bile eşit değiliz sosyal haklar, insani haklar tabiki de bize hepimize sunmalı olması gereken şeyler ama yok bilmem ben çalışıyorum didiniyorum erkekle aynı olmalıyım şunuda söyliyim madenlerde çalışanlar inşaatta çalışanlar erkekler askere giden erkekler eşitlik isteyen kızlar askere gitsin öyleyse ben kabul ediyorum zaten astsubay olmaya çalışıyorum ama maalesef erkekler askere kolay alınırken kadınlar çok zor alınıyor. kısaca erkeklerin prenses olması trip atması evet hepsi bizim suçumuz ben bu durumdan çok rahatsızım şimdi yok saçmalıyorsun diyenler olacak ama günde en az 20 defa bu soruyu görüyorum erkeklerimiz artık erkek değil

Erkeklerin kadınlaşması sizce kadınların suçumudur?
Cevapla