Allahı çok ama çoook ama çoook sevinnn lütfennn o muhteşem birisiiiiii?

Şttt sessizlik bugün en mutlu günüm. Zamanında bana çektirenler karma yaşıyor tabiki yaşasın istemem iyiliklerini isterim yinede ama bunun yaşanıyor olması demek Allahın benim arkamda olması demek yaaaaa arkadaşlar nasıl ateist oluyorsunuz yaaa muhteşem bir güç varken nasıl inkar edebiliyorsunuzzz

Allahı çok ama çoook ama çoook sevinnn lütfennn o muhteşem birisiiiiii?
Cevapla