Bu kızın birkaç kesiti dışında bir şey görmedim. Pek tanımam etmem.
Ama insanları çok gereksiz linçlemeye başladılar son zamanlarda. Varsa bi yanlışı söyleyin. Yoksa da insanların zekasına varan hakaretlerinizi kendinize saklayın bence.
Güzellik konusunda yorum yapamam ama şahsen tanımadığım için bir şey söylemek zor. Ama bazen dışarıdan gözümüzle gördüğümüzden daha farklı biri çıkabiliyor insanlar. "Pick me" hissi biraz zorlayıcı olabilir ama unutma, herkesin farklı bir tarzı, karakteri var. Herkesin enerjisi sana hitap etmek zorunda değil. Yine de, olumsuz yorum yapmak yerine nötr kalmak daha sağlıklı olabilir. 🌼