Merhaba arkadaşlar. Ben 26 yaşındayım şu an ailemle yaşıyorum. Çalıştığım için ve kira, ev masrafı gibi şeylerim de olmadığı için çok güzel para biriktirip rahatça konfor alanında yaşıyorum. Aile evinde de mutluyum açıkçası çok bir şeyime de karışmazlar. Evden gitmek de aklımda yoktu bir kız bulup evlenmeden en azından
Almanya'dan iş teklifi geldi ve ben de kabul ettim büyük ihtimalle birkaç ay içinde taşınmış olacağım ama içten içe çok korkuyorum hiç bir şey bilmiyorum gibi hissediyorum nasıl ev tutarım, nasıl bilmediğim bir yerde kendi kendime yaşarım, nasıl evde bir şey bozulsa tamir ederim, nasıl yemek yaparım, nasıl evi temizlerim vesaire vesaire her şey kafama takılıyor ve sorunları kafamda büyütüyorum. Tüm ailem tüm arkadaşlarım Türkiye'de. Nasıl onları özlemem? Rüyamda bile sık sık ailemi, akrabalarımı görmeye başladım. Ailemle ve kuzenlerimle, akrabalarımla çok yakınım çünkü
Kafam çok karışık arkadaşlar sizce doğru bir karar mı veriyorum yoksa psikolojik olarak çok mu yıpranacağım acaba? En kötü senaryo hiç alışamadım her şeyimi toplar geri gelirim diyorum ama yine de bilmiyorum işte
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Normaldir geçer bence.. stresi azaltın.
Almanya da daha iyi olacaksın her önüne gelene artık 300-500 yaparsın 😀
konfor alanından çık yaşadığını farkına var
bir yerde yabancı, göçmen olarak her gün vakit geçirecek olmak korkutuyor. Türkiye'de yaşayarak aile evinden çıktığım bir konfor alanı yine bir tık daha güvenli ama şimdi hepten kökten bir değişiklik olduğu için korkuyorum
Normal
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!