Adı yüzünden yargılamak doğru mu?

Sevgilimin adı Semih ama yaşanan vahşetten dolayı adı yüzünden ondan soğudum beni çok seviyor ve kaliteli bir insan ama elimde değil ayrılmak istiyorum yanlış düşündüğümün farkındayım nasıl çıkacağım bu düşünceden?
Adı yüzünden yargılamak doğru mu?
Cevapla