Öyle bir hale geldik ki, bize olması gerektiği gibi davranan erkeklere teşekkür edip minnet etmemiz bekleniyor değil mi?

Ben hangisine kızayım şimdi , böyle ağır konuları etkileşim aracı yapan tiktokçu gençlere mi, gerçekten bize olması gerektiği gibi davranan erkeklere teşekkür edecek hale gelmemize mi?

Öyle bir hale geldik ki, bize olması gerektiği gibi davranan erkeklere teşekkür edip minnet etmemiz bekleniyor değil mi?

🤦‍♀️

Güncellemeler
1 yıl
Süper soru. Bu arada kimse kimse için yolunu değiştirmek zorunda olmamalı o ayrı bir konu. Görseldeki çocuğun söylediği şeyi hafife almıyorum, ben genel olarak bu tarz paylaşımların son olaylardan sonra iyice çoğalmasından ve bunu bazılarının gülerek alaycı vs şekilde yapmasından dolayı prim malzemesi edilmesinden dolayı böyle söylüyorum.
Güncellemeler
1 yıl
Normal insanlar kimseye zarar verme düşüncesinde olmamalı dimi, bu yüzden her normal davranan, vicdan duygusunu kaybetmemiş her erkeğe teşekkür etmek saçma. Siz kendinize normal davranan kadınlara hep teşekkür eder misiniz merak ettik doğrusu 🤔 Teşekkür ekstra yapılmış şeyler için edilir. Ama gönlünüz olsun diye yine de teşekkür edelim..
Öyle bir hale geldik ki, bize olması gerektiği gibi davranan erkeklere teşekkür edip minnet etmemiz bekleniyor değil mi?
Cevapla