Erkeklere neden iltifat etmiyoruz biz ya?

2.5 yıllık ilişkim var sevgilime hiç iltifat etmediğimi fark ettim. Yani erkekler sürekli bize ediyor biz neden mahrum bırakıyoruz ki. Birkaç gündür iltifat etmeye başladım çocuğa bi renk gelmeye başladı hemen ezilip büzülüp şımarıyor gülerek dolanıyor😂
Erkeklere neden iltifat etmiyoruz biz ya?
Cevapla