Güncellemeler
1 yıl
insanları kalıplaştırıp, ego tatmini yapmaktan başka birşeye yaramaz,
boş duygusallıktır.
insanda her şey karışıktır, insan tek bir kalıba sığamaz.
boş duygusallıktır.
insanda her şey karışıktır, insan tek bir kalıba sığamaz.
Burçlara inanan, "alfa, beta erkek"e inananlar, akıllı insanlar mıdır?
Ben zannetmiyorum :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
ilgisi yoktur
Bunlar üzerine hayat yaşamak ve kurmak akıl karı değil.
Alfa ve Beta erkek bir tanımlamadır. Bunun inançla bir ilgisi yok
inandığın şeyi tanımlarsın
aksi taktirde boş bir tanımlama, ego tatmini
çünkü duygusal
İçe dönük insan - dışa dönük insan, İşbirlikçi insan - Rekabetçi insan vs... gibi bir gözlem sonucu ortaya çıkmış bir tanımlama buda
Sen hayatında bunun gibi yüzlerce tanımlama kullanıyorsun. Ha katılırsın katılmazsın ama tanımlar vardır her zaman
benimsemek inanmak olmaz mı?
ben tanımlamam demedim !
Bence boşuna duyar kasıyorsun. Hiçbir şey birini tamamen tanımlayamaz, tamamen ifade edemez zaten. Ne biliyim cesur dediğin birisi mermilerin önüne atlayabilir ama örümcekten de korkabilir. Alfa ve Beta da böyle
bu kavramların hepsi yurt dışından ithal,
popülizmden tiksiniyorum
Popülizmde yurtdışından gelen bir kavram ama kullanıyorsun
Burçlara pek inanmıyorum