Herkese günaydınn, napıyorsunuz bakimm🤠?

Ben işyerindeyim, çayımı aldım oturdum. Dünün kalabalığından sonra boş bir gün.

Diyete girdim; pastanenin önünden geçerken kendimi zor tuttum, atıştırmalık poğaça börek almamak için. Neyseki dayandım, çayımı içiyorum.🤭 Siz?

Herkese günaydınn, napıyorsunuz bakimm🤠?
Herkese günaydınn, napıyorsunuz bakimm🤠?
Cevapla