Çok üzgünüm böyle bir soru sorduğum için?

Eşimle 2 senedir evliyiz. Onunla evli değilde ev arkadaşıymışız gibi hissediyorum. Aldatma şiddet yok. Aslında iyiyken gerçekten iyiyiz.

eşim Beni bazı konularda dinlemiyor. Kök ailesini benden üstün tutuyor. Bunu davranışları ve sözleriyle de belli ediyor. Bizim ayrı bi aile olduğumuzun bilincinde değil. Ben istiyorum ki herkesin yeri ayrı olsun ama çekirdek ailesi ön planda olsun. Ama eşim için benden üst kökleri.

fikir ayrılığı yaşadığımız çoğu konuda ben böyleyim modunda. Beni üzdüğünde kolay kolay özür dilemez. Çok ağladığım için de ağlamam onu etkilemiyor. Ben ağladığımda telefonuyla oynuyor falan. Saatlerce ağlasam da yanıma gelmez. Gönül almasını da bilmez. Siz olsanız ne yapardınız

Çok üzgünüm böyle bir soru sorduğum için?
Cevapla