Eşimle 2 senedir evliyiz. Onunla evli değilde ev arkadaşıymışız gibi hissediyorum. Aldatma şiddet yok. Aslında iyiyken gerçekten iyiyiz.
eşim Beni bazı konularda dinlemiyor. Kök ailesini benden üstün tutuyor. Bunu davranışları ve sözleriyle de belli ediyor. Bizim ayrı bi aile olduğumuzun bilincinde değil. Ben istiyorum ki herkesin yeri ayrı olsun ama çekirdek ailesi ön planda olsun. Ama eşim için benden üst kökleri.
fikir ayrılığı yaşadığımız çoğu konuda ben böyleyim modunda. Beni üzdüğünde kolay kolay özür dilemez. Çok ağladığım için de ağlamam onu etkilemiyor. Ben ağladığımda telefonuyla oynuyor falan. Saatlerce ağlasam da yanıma gelmez. Gönül almasını da bilmez. Siz olsanız ne yapardınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer