Cüzdanında kondom taşıyan abazalar vardı sınıfta. Çok dalga geçerdim çünkü o kadar sapıktılar ki birinin onlara bakacağını düşünmezdim. Ancak iş gelinlik ya da damatlık olursa saygı duyardım. Kendimle çelişiyor olabilirim. İki tarafa da neden farklı davranırdım bilmiyorum.
Önceden giyip damadı çağırsak olmaz mı? Diğer türlü geleceği yok çünkü. Belki hazırlanırsam mesaj gider kendisine bir yerden, seni bekleyen birisi var diye sjsjssj