Üniversite okumak için geldim cok yalnizim?

Adanadan Eskişehire üniversite okumak için geldim. Hayalimdeki üniversite ve bölümdü. Çok güzel hayallerle gelmistim ama ailemi çok ozledim derslerim çok zor. Yurt ortamına alisamadim. Eskişehir çok soguk bi sehir donuyorum. Ailemin yanına dönmek istiyorum çok üzülüyorum.

Üniversite okumak için geldim cok yalnizim?
Cevapla