Eşimle birbirimize girdik Kavga ettik konuşmuyoruz Acil ne yapayım şimdi?

Eşimle 3 yıldır evliyiz evliliğimizin son 1 yılında sürekli ytaaak ayırmalar oldu ytaağı ayıran bendim sebebide eşimin ytaaak odası hayatının a.. ķtif olmaması ve iśśteksiz görünüşünden tartışıp başka odada uyuyordum ama en son kavgamız babamın çocuğu ısırıp sevmesinden çıktı, babama kinayeli kinayeli konuşarak çocuk benim kimse ısıramaz bende çocuğa sizi ısırtacam falan gibi laflar söyledi, babamda alınarak evine gitti, bende sonra eşime düzgünce söyleyemedinmi diyince; eşim bana ben ne dedim ki ya diyerek yüksek seslerle tepki verdi bana yanındaki yastığı fırlattı, napıyosun sen diyip üzerine gittim bana tekme atınca sinirlenip boynundan tutup koltuğa ittim, bu sefer benim kolumu tırnakladı yaklaşık 20 dakika ağladı, ben hiçbir şey yokken böyle bir durumla karşı karşıya kaldımmm

Eşimle birbirimize girdik Kavga ettik konuşmuyoruz Acil ne yapayım şimdi?
Cevapla