Neden bu hayat yavaş yavaş bu hale gelmeye başladı?

Neden hayatta her şey her geçen gün daha da zorlaşıyor neden yani teknoloji ilerledikçe hayat daha kolay olmaz mıydı yaşam kalitesi yükselmez mıydı hani daha da kötü oldu? Türkiye de iç savaş çıkacak içime doğuyor.

Neden bu hayat yavaş yavaş bu hale gelmeye başladı?
Cevapla