Kimin ile arkadaş olsam onun dertlerini dinliyorum ben anlatmak isteyince beni takmayıp kendi derdini anlatıyor ne yapmalıyım?

Çok arkadaşlığımı bitirdim bu yüzden. Çok sıkıldım bu durumdan

Güncellemeler
1 yıl
ben ne diyorum siz ne diyorsunuz abazanlar. Derdimi dinleyin mi yazdım
Kimin ile arkadaş olsam onun dertlerini dinliyorum ben anlatmak isteyince beni takmayıp kendi derdini anlatıyor ne yapmalıyım?
Cevapla