Hiç bir arkadaşım yok öyle ne derdimi anlatabileceğim ne de muhabbet edebileceğim?

Toplasan 2-3 tane vardır onlarla da en son ne zaman mesajlaştığımı hatırlayamıyorum bile.
Ne yapmam gerekiyor bu beni gerçekten üzüyor.😞
Hiç bir arkadaşım yok öyle ne derdimi anlatabileceğim ne de muhabbet edebileceğim?
Cevapla