Toplasan 2-3 tane vardır onlarla da en son ne zaman mesajlaştığımı hatırlayamıyorum bile.
Ne yapmam gerekiyor bu beni gerçekten üzüyor.😞
Ne yapmam gerekiyor bu beni gerçekten üzüyor.😞
Aaa hiç arkadaşsz olur mu bizim bir grubumuz var mesela kimin canı sıkkınsa o gün toplanır canını sıkan kişiye beddua seansları düzenleriz cemaat şeklinde olunca daha etkili oluyor
Beni de alın 😂😂😄
Gerek yok. Sağlam bir sevgili bul dostunda arkadaşın da her şeyin de o olur...
En en iyi 1 arkadaş iyi sandığın çok arkadaşindan iyidir
Sorun sende mi ki acaba
Hımm aynı olay bende de oldu ya sorun sende değil.
Eski arkadaşlarım arardi buluşurduk şimdi yılda bir mesaj atıyorlar
Oda yaşıyon mu diye
Benimde tam tersi ortaokul arkadaşlarimla hiç görüşmezdik liseyle tek tük şimdi o da yok
Aman çok takma kafaya
Sorun ne burdan anlat yardımcı olmaya çalışalım
Atlardılarsa ne dert ediyorsun boşver. Çık dışarı güzel havalarda hayatını yaşa. İyi gün elbet bulursun ama kötü gün dostu bulamazsınn
O yüzden takmayacaksın. Bak benim hiç bir tane bile arkadaşım yok. Ne güzel bak mis gibi. 😉 kanka gel gezelim diyen yok. Hacı gel hali saha maçı yapalım diyen yok. Canım mi sıkıldı giderim kahvemi içerim. Arabama altar gezerim o yani 😉
Niye yapamayasın ki abim. Çık bir kahve iç bugün mesela. Çıkar belki gönlüne göre biri. Tanışırsın. Mutlu olursun
Cevap
15Cevap
Gunluk tut arkadasa derdini anlatsan bir gun kusersin sana karsi kullanir
sen uzak kalmayı seçiyorsun sanırım açılmayı dene konuşmayı mesajı sen at ilk
Ayni bardaktan su iciyoruz sanirsam 😓😓😏
Allah güzel arkadaşlar nasib etsin
Yeterli bence 2 3 arkadas fazlası zarar olmazmı
Hmm bak bu konuda seni kollarına saracak yanında olduğunu hissettirecek bir arkadaşın olsa iyi olur 😉
Uzaklarda arama yanı başında parmaklarının ucunda belkide şu an ona yazıyorsun fazla düşünme işte o kişi benim süpriiiiiiiz😊
Öylemiyim bilmem hiç farkında değilim sedece komiklik olsun diye değil belki konuşuruz diye söyledim ben onu ama sende çok komiksin 😃😃😃😃
Yalan dünyadan yazıyorum sana maksat yalan olsun şeeeey geyik 🦌 olsun yani 😀😀😀ben bana güvenmeni istemedimki senden hemen konuşunca güveni de sen alabilirsen alırsın benden gerçekçiliğimi de demi?😉
Burdan bul doğru arkadaş anlat
Az insan çok huzur boşver
beni bulman gerekiyor
2-3 tane sağlam olsun yeterli
Sosyal aktivitelere yönel
Oooooooo durum vahim desene kalp masajı gerekli
Hadi ağlayalım.
Çok şanssızsın
Boşver takma kafaya
Gel arkadaş olalım
Yeni arkadaslar bul
Sanal arkadas olalim
olalımmı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar