Son cinayetlerden sonra asosyal arkadaşımla arama mesafe koymam abartı mı, siz olsanız?

Asosyal bi arkadaşım var erkek, iyi güvenilir biri ama asosyal ve tüm gün internette takılan hikayeler yazan biri (4chan de takılıyor). Üç arkadaşı var, ben de saçma şekilde ark oldum, ama son olaylarda sonra tüm asosyal, topluma entegre olamamış kişilerin potansiyel tehlike olduğunu düşünmeye başladım. İlla katil değil sadece çok boş vakitleri olduğundan boş işlerle belki tehlikeli şeylerle ilgilenebileceklerini düşünüyorum.. bi de katil sıradan birine benziyor, tahmin edemeyeceğimiz tiplerin bile tehlikeli olabileceğini anladım

Öyle mesafe koydum arkadaşla arama sizce haklı mıyım, siz olsanız siz de koyar mıydınız

Son cinayetlerden sonra asosyal arkadaşımla arama mesafe koymam abartı mı, siz olsanız?
Cevapla