Ses duyup ama kimse yok yanınızda ne düşünürsünüz?

Odadayım yanımda kimse yok 🙄 tuhaf tuhaf kadın sesi duyuyorum sanki yanımda konuşuyor kardeşime sordum bana baktı 😅😅gel de inandır duyuyorum diye

Ses duyup ama kimse yok yanınızda ne düşünürsünüz?
Cevapla