Vardiya amiriniz mola kullandırmasa napardınız?

Hastanede çalışıyorum lab da. Gece nöbetinde bazen işler yoğun oluyor veya cihaz arıza oluyor. 2 saat mola hakkımız var. Ama 30 ar dk bölerek kullanılıyor, Ekiptekiler işler yetişmicek diye mola kullandirmiyo bu durum canımı sıkmaya başladı. Geçen kahvaltıya çıkmak istedim öbür kız diyo biz bile çıkmadık daha falan.

Ben size ayak uydurmak zorunda mıyım Gece de karnım acıktı. Ben işyerinde durmak zorunda mıyım işler hep yoğun

Birde ekipte herkes dedikoducu böyle benim gibi ses edenleri dışlayıp sorumluya diyebilirler

Vardiya amiriniz mola kullandırmasa napardınız?
Cevapla