Anaokul arkadaşımla 14 sene sonra ilk defa tekrar buluşacağız ! sizce aramız iyi mi olur?

Anaokulunda çok yakın arkadaştık her şeyi beraber yapardık.

hafta sonu ise annemizle oyuncakçıya gidip hem kendimize hemde birbirimize hediyeler alır pazartesi günü hediyelerimizi verirdik

bazı oyuncaklar hala duruyor saklıyorum özel bir bağımız vardı, seneler geçse de asla unutmadım ve özledim duydum

ama 5-6 yaşındayken taşındılar biraz uzağa o zaman iletişimimiz kesildi

ama babam arkadaşım anneannesini görüyordu aynı şehirde olduğundan

geçen pazarda gezerken arkadaşımın teyzesi ile karşılaştık ben tanımadım ama ablam ve annem tanıdı arkadaşımın numarasını verdi ve o zamandan itibaren konuşmaya başladık

bugün ise buluşacağız! Biraz garip bir duygu ama mutluyumda

aynı eski günlerdeki gibi ona dün bir hediye aldım:)

Anaokul arkadaşımla 14 sene sonra ilk defa tekrar buluşacağız ! sizce aramız iyi mi olur?
Anaokul arkadaşımla 14 sene sonra ilk defa tekrar buluşacağız ! sizce aramız iyi mi olur?
Cevapla