Artık inanmıyorum, inanacak sebebim yok?

Allah'a inanmıyorum. eskiden dini önemserdim, oruç tutuyordum, dini kurallara elimden geldiğince uyuyordum. Dua ediyordum, şükrediyordum. Ettiğim tek bir dua kabul olmadı, daha mutsuz oldum. ne zaman şükretsem hep daha kötüsünü buldum. Eğer Allah olsa beni görmez miydi, hiç mi acımazdı? Eğer varsada böyle acımasız yaratıcıyı reddidiyorum. Haksızmıyım?
Artık inanmıyorum, inanacak sebebim yok?
Cevapla