Askerlerin/polislerin niye illa kapalı kızla evleneceği düşünülüyor sizce? Sosyal medyada şöyle bir paylaşım vardı?

Bir çift video paylaşmış. Altına biri yorum yapmış. Asker aradığı kapalıyı bulmuş yazmış. Neden böyle demiş ki bir sebebi var mı? Kapalı mı tercih ediyorlar gerçekten hepsi? Eğer öyleyse neden? Kimseye karşı kötü bir niyetim yok merak ettiğim için sordum.

Askerlerin/polislerin niye illa kapalı kızla evleneceği düşünülüyor sizce? Sosyal medyada şöyle bir paylaşım vardı?
Cevapla