Neymiş efendim dışarıdan gelenlere kapı şifresi veriliyor diye millete çemkirip kapının şifresini değiştiriyor.
Apartmana gelen temizlikçileri kaçırmış hep 6 ay oldu taşınalı 4 tane elemanı değiştirmiş😀😀
Asansör bakımcısıyla kavga etmiş 😂😂
Milletten yok yere para toplayıp saçma sapan şeylere harcıyormuş😂
Bu kişi kim olabilir tabiki de @FloraBacchus🤠😀😘
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Evet çok abartıyor diyecektim ki etiketi görene kadar.. hayır abartmıyor tabi ki de haklı o sdfsdf
Haksız de hele bi bak ne yapıyor seni😀😀
@FloraBacchus bana kıyamaz ki :D :D
Soruyu sordurdu ortadan kayboldu 😀😀
olsun ama sor kendisine Barışa kıyamam der oda :D :D
Konuşursam sorarım tamam😀
sor sor :D
Florya kadın yapar bak deli Florya o 😂 saçma sapan şeyler de altın falandır 😂
Çok güldüm ya 😂😂
Senin ona çeyrek borcun mu var başımın etini yedi vermiyor altınımı diye😂
Aynı benim gibi durduk yere diyor ki çeyregımı ver 😂 ortada bir çeyrek var ama nasıl borçlandım bilmiyorum 😂
Bu arada senin de bana 50 kuruş borcun var unutmadım 😎
İşte ben de nasıl borçlandım onu anlamadım bakalım hanginiz kazançlı çıkacak 😂😂
50 kuruş yakında tedavülden kaldırılır nasılsa bekle sen🤠😀
Florya sağlam sinyalci bak , beni bir mıktar zorluyor 😂
Acayip acayip altın isimleri söylüyor öde borcunu diye 😂
Beklıyorum zaten bu gidişle anca beklerim gibi 😔
Yaaa sen beni düşün elinden gelse evi alıp beni sokağa atacak😂😂
Korkmuyor değilim 😀😀
O kadar yapmaz herhalde ya 🤔 en azından senin kartla sana bir çadır alır 😂
Babasının arabasını kaçırmaya çalışan deli Florya bu normal yani 😂
Kiracım olursun diyor 😂😂
Nasıl gözü kaldıysa babası kaza yaptı araba perte çıktı 😀😀
En azından sokağa atmıyor bak böyle de merhametli 😂
Ebu cehil yasasaydı yemin ederim korkardı florayadan 😂 babasında bir şey yoktur umarım
Yok yok iyiymiş Allah'tan.
Deli manyak😀😀
Kendisini işine vermiş, beğenmiyorsunuz. Ayıp vallahi 🤣
Biraz fazla kaptırdı ama😀
Fazla emekten zarar gelmez ama 🤣🤣
Kim o manyak 🙄 aa pardon tanıdikmis🙄😃 çok abartıyor yaa
Hığ🙄😀😀
Müdür olanların yürüyüşleri değişiyor diye duydum. Yürüyüşünde bir problem yoksa bir şey olmaz.
Apartman yöneticisi oldu diye g. tu kalktiysa. Cumhurbaşkanı olsa demek savaşa sokar bizi
Apartman yöneticiliği Türkiye’de çok zordur haklı bence.😄
Çok sıkıldım aidatlara çöküp istifa etcem az kaldı ahahf
Görevini fazla ciddiye almış herhalde
abartmış biraz da bence altı üstü apartman. D
Benim elime gecen kucucuk şeye rollenmeler
Apartman sakinleri isyan edip onu görevinden atarlar bu gidişle. Böyle yöneticilik olmaz.
Sağlık sorunları vardır belki de gülme 😅
klasik tr milleti
Güç zehirlenmesi
Puhahaha 🤣