Üniversite kaydı için ailemden nasıl para isteyebilirim?

Diyeceksiniz ki "e bunda ne var ailen destek verir" öyle değil işte.

Ben matematik terkim.. ama mezun sanıyorlar. Özel okula girmem için baskı yaptılar. Ben istemedim. Atanmak için kpss çalıştım.. gizliden önlisans bitirdim. Ama sınavdan düşük aldım. 74. Fakat bu bölümün ataması yok. Bende ikinci üniversite okumaya karar verdim. Hiç olmadı bir sonraki sınavda atanırım. Hem 70 puanla bile alımlar oldu bu ikinci üniversite bölümünden. Ortak derslerim var yaz okuluyla beraber bir yılda bitiyor. Eğer anneme ikinci üniversite dersem. Birincisi akrabalara anlatır dedikodu çıkar. "Gizliden başka bir bölüm okuyor" diye. Hem annem de şüphe eder.. çünkü bu işlerden anlamazlar. Bu sene anne ve babama ait çayı ben topladım. 300 bin geliri var. Aldılar bankaya yatırdılar. Sadece 3 bini bana verecekler. Ama işte sorun yapıyorlar. "Eğer özel okula girseydin paran olurdu" diyecekler. Okulla ilgili şüpheler oluşacak. Başka bir yolu var mı bunu istemenin.

Üniversite kaydı için ailemden nasıl para isteyebilirim?
Cevapla