Diyeceksiniz ki "e bunda ne var ailen destek verir" öyle değil işte.
Ben matematik terkim.. ama mezun sanıyorlar. Özel okula girmem için baskı yaptılar. Ben istemedim. Atanmak için kpss çalıştım.. gizliden önlisans bitirdim. Ama sınavdan düşük aldım. 74. Fakat bu bölümün ataması yok. Bende ikinci üniversite okumaya karar verdim. Hiç olmadı bir sonraki sınavda atanırım. Hem 70 puanla bile alımlar oldu bu ikinci üniversite bölümünden. Ortak derslerim var yaz okuluyla beraber bir yılda bitiyor. Eğer anneme ikinci üniversite dersem. Birincisi akrabalara anlatır dedikodu çıkar. "Gizliden başka bir bölüm okuyor" diye. Hem annem de şüphe eder.. çünkü bu işlerden anlamazlar. Bu sene anne ve babama ait çayı ben topladım. 300 bin geliri var. Aldılar bankaya yatırdılar. Sadece 3 bini bana verecekler. Ama işte sorun yapıyorlar. "Eğer özel okula girseydin paran olurdu" diyecekler. Okulla ilgili şüpheler oluşacak. Başka bir yolu var mı bunu istemenin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
2. Üni okamanın neresini dedikodu kaynağı yapıyorlar onu anlamıyorum artık herkes 3ü 4ü okuyor 😂 ayrıca şu elalemi umursamayı toplum olarat ne zaman bırakıcaz acaba bu senin hayatın
Şöyle ki. Zaten benden şüphe ediyor herkes. Diyecekler ki "bu bir yalan okulu baştan okuyor başka bölüm." Ben umursamam ama böyle düşündükleri zaman babamla aramı bozuyorlar.. aklına giriyorlar
Babana duygu sömürüsü yap göz yaşı dök. Mutsuzdum depresif davran. Bu akrabaların hepsi yılan ya
Öz amcam bile.
Ya boş ver konuşsunlar onlar kim. İlerde para kazan hepsi kapında yatar
Bunun için planlarım zaten var. Bana düşecek hepsi hepsi. Ama şimdiki zamanda az zararla kurtulmaya çalışıyorum. Sen diyorsun ki git ikinci üni için işte para. Ya hem 300 bin kazandırdım ben onlara. Babam hasta çayı ben topladım.. onun parasını cebe attilsr
Direkt bunu söyleyip çıkışma tabii daha ılımlı konuş daha tatlı dille. Sinirlenirsen o da inat eder. Peki ulaşım yemek masraflarını nasıl halledecek?
Açık öğretim bu. Ama ataması iyi
hangi bölüm
Büro yönetimi
büro yönetimi ve sekreterlik-yönetici asistanlığıkursuna gitmiştim 81 ilin telefon alan kodlarını öğretmişlerdi her ders resmi yazı dilekçe tutanak v. s yazardık ay ne günlerdi f klavye falan öğrendik on parmak :D
Ben açıktan okuyacağım. Anneme söyledim l. Cvp vermedi ofladi pufladı gizliden. Beni görünce kıvırip çok seviyor mus gibi yaptı. Sonra hatırlattım konuştuğumuzu paramız yok dediler
Ben de açıktan bi bölüm okuyorum şu an harçlar ne kadar oldu acaba en son 2.500 diye görmüştüm
2.500-3000 falan. İşte bende o. parayi bulsam yaptıracağım
Ne okuyorsun
Tek döneklik galiba o ya bahar döneminde yine istiyor. Bilgisayar programcılığı
Sen ne istiyorsun
İş sağlığı ve güvenliği okudum ama büro yönetimi okuyacağım ataması çok. 70 puanlarla atandılar hep
A pardon söylemiştin
Evet. aynen öyle.. neyse.. ben depresif dünyama geri donem
Depresif olmak yok mücadeleye devam
Deki dostum denerim
Maddi olarak sıkıştığını veya işine ait herhangi bir destekleyici kursa yazılmak istediğini ve bunun için kayıt parasının lazım olduğunu söyleyebilirsin
Aklıma geldi evet. Ama 3 bin onların gözünde büyük bir para.. detaylarını soracaklar. Görmek isteyeceklerdir
Şu anda bir yerde çalışmıyorum ki. İş arıyorum
Aslında tam da bunun için, eğitim kurslarından birine yazıldığınızı söyleyebilirsiniz, detay vermeden anlatır geçersiniz belki sormazlar
teşekkür de işte benim ailem ilginç ler
Yalan konuşmayacakmışın demekki
O zamanki durum çok farklıydı. Babamın tehditi karşısinda mecbur kaldım
Hımmm işin zor
Doğru bir şeydir demiyorum ama yargılanmak için yazmadım
Yok yargılamıyorum bazen mecbur kalıyor insan ama sonu iyi biterse sorun yok
Sonuncu iyi bitirmeyi hedefliyorum. Atanmış olsam. Kimse bana işe gir diye baskı yapmaz. Kendi ayaklarımın üstünde dururum hem. Bu yüzden ikinci üniversite
Düşüncen güzel başarırsın umarım
Aile baskısından kurtulmak için hata yapmada yavaş yavaş sabırla ilerle
Bunun ilk adımı işte. O parayı isteyebilme
Nekadarki para başka birinden alsan abin ablan teyzen ya da bi arkadaş ne bileyim toparlayınca verirsin tekrar
Yok kimse valla
Nasıl yok ya boşunamı yaşadın buzamanakadar insanın hiç dostu olmazmı
Ya şehir değiştirdim kimsem yok
Hımmm kolay gelsin ne diyeyim nekadar lazımki bukadar zorda kaldın
Yani aslında ben verebilirim ama güvenemiyorum doğruyu söyleyip söylemediğini
E yani sen veremezsin. Olmayınca büyük para oluyor. 3 bin falan. Senden istemiyorum ama fikir de bulamadım. 10 gün içinde 3bin kazanılacak bişey de yok
Yani bu şekilde bulamazsın iş bulupta çalışsan belki ama başka türlü zor
Neyse sen bi bak bulamazsan bakarız dert etme okadar
söyledim l. Cvp vermedi ofladi pufladı gizliden. Beni görünce kıvırip çok seviyor mus gibi yaptı. Sonra hatırlattım konuştuğumuzu paramız yok dediler
Annem
Özelden yaz bi bakalım ne yapabiliriz
Hayır başkasından istemem kayıt yaptırmam bu saatten SONRA. Ya çaylarını ben topladım paralarını onlar alıyor.. tamam faturamı onlar yatırıyor ama bı kayıt parası mi vermediler. Maddi durum kötü değil. 25 bin aylık maaş var iki kişinin maaşım babamin emeklilik maaşı ve halamın zihin engelli maaşı. Aylık 4 bin TL kira geliri var. Başka yerde evi var. Oturduğu ev kendisine ait. Bir de çay geliri var. Diyor ki para yok veremem.. diğer evini donattı.. iyi de. cok masraf yapmadı biliyorum ben. Bana yalan söylüyor. Sırf para vermemek için. Gelse anne baba yerine say kendilerini
Zoruma gitti. Babam kanser dünyadan haberi yok.. mücadele verdim. Bana uymuyor bı de. Zorla bazı şeyleri yaptırdım da hastalığı geriledi.. adam iyileşince bana oynuyor
Çay parasından biraz daha kaldı.. hepsini yatirmadilar. İnternet bankacılığıni biliyorum. Belki yatar ama sanmam
Kayıt zamanına kadar yapmayacak
Yani bişey diyemiycem hayırlısı olsun hakkında her aile farklı yorum yapamıycam başarırsın inşallah
Son bir şey daha sormak istiyorum size. Anneme anlattım. Babama söylememiş. Haftaya amcam gelecek ziyarete. Amcam bana yanlış yaptığı için limoni idim. Şimdi ise biraz daha iyiyim ama tam karışmadim. Diyorum ki amcamın yanında konu açayım söyleyeyim babama. Yok diyemez belki utanır kardeşinden
Yani mantıklı dene bi şansını
Tamam peki