Güncellemeler
+1 yıl
Şunu da söylemek istiyorum ailemin durumu kötü ama babam kafa kaldırmaz diye çalışmak istemeyen biri. Ama beni çalışip tüm parayı vermemi istiyor
Daha önce çalıştım 8 Ay tüm paramı aileme verdim. Yol ve yemek dışında hiçbir para almadım. Eve gidiyordu hep para. Maaşı aldığım an olduğu gibi babamın hesabina atardım. Bizimkiler rahat etsin diye üniversite okuyamadım. Daha önce maddi durumumuz kötü diye gondermedilrr üniversiteye. Şimdi 2 Ay çalışıp harçlığını kazanayım yaşadığım şehirde üniversite kazanmayı diyorum. Paranın hepsini vermek istemiyorum diye surat yapıyorlar maddi durumumuz kötü diye. Ben ne yapmalıyım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
En Fazla Maaşını Hiç Verme Sonra Yarısını Vermeye Başlarsan Memnun Olurlar
Onları Sen Alıştırdın Suçlu Sensin Bu Hatayı Bende Yapmıştım
paranın hepsini verme atıyorum evde faturaları bölüşün bir kısmını sen karşıla
kalan paranı ister köşeye koy ister bir şeyler için harca
Bende öyle düşünüyorum 2 binini veriyim diyorum ama hepsini istiyor babam. Tek benmi yanlış buluyorum ya